IMLEGEND
Aileden
Klan Savaşları
Savaş Kuralları:
- Savaş, ilan edildikten 08:00:00 sonra başlar.
- Savaşa katılan bütün klan üyeleri savaşa başlamadan 00:05:00 önce toplanır. Katılan kişiler bu andan itibaren başka faaliyet yapamazlar.
- Savaş ilanı, savaşın başlamasına 00:05:00 kala geri çekilirse, reis, toplam ganimetinin %5'ini kaybeder.
- Sadece 1 Gün bir savaş ilan edilebilir. Eğer işin içinde mühür varsa, kurallar değişir.
- Aynı ırka mensup klanlar arasındaki savaş, her iki klanın da onaylamasından sonra başlayabilir. Bu savaş bir mühür savaşıysa kural değişir.
-Saldırıya uğrayan klanlar, savaşın başlamasına en fazla 00:05:00 kala savaşı erteleyebilir. Bu savaş da bir mühür savaşıysa kural değişir.
-Klan üyeleri, şayet savaş başlarsa, savaş formasyonundaki yerlerini alabilirler.
Mühür Savaşı Kuralları:
- Savaş, ilan edildikten 08:00:00 sonra başlar.
- Savaşa katılan bütün klan üyeleri, savaşın başlamasına 00:05:00 kala toplanır. Katılan kişiler bu andan itibaren başka faaliyet yapamazlar.
- Savaş ilanı ne ertelenir ne de geri çekilir.
- Klan, mühür kaybedene kadar saat başı savaş ilan edilebilir. Mühür kaybettikten sonra 24 saatlik bir saldırı korumasından istifade edebilir.
- Klan üyeleri, şayet savaş başlarsa, savaş formasyonundaki yerlerini alabilirler.
- Klanlar kurulduktan 4 hafta sonra mühür için döğüşebilir.
Punchfest (Yeni Klan Savaş Sistemi)
Seçilmiş olan savaş alanı içerisinde gerçekleşecek savaşlarda seçenek ile seçim hakkı.
Punchfest sayesinde tüm oyuncular kimi işaretlerse onlarla dövüşecek ve aynı anda nakavt edebilecek.
Dövüşü kazanmayı beceren Klan, rakip kaybeden klanın tüm oyuncularının enerjilerini sıfırlamış olacak.
Klan savaşından dolayı ”žnitelik“ genellikle kullanılır - her bir oyuncu için maksimum enerji puanı - her şeye rağmen miktar güncel.
Bu savaşlarda raundları ayırt edip anlamak size kalıyor. Her raund da bütün katılımcılar raporda bulunacaktır. Hedef seçeneğe dövüş değeri puanınızla etki edebileceksiniz. - dövüş değer puanları benzer oyuncular birbirilerine etki ederler
Özel yetenek ve İtemler düşman karakterine etki eder (örnek özel yetenek: night coat) dövüş raundlarında karışık olarak tüm düşmana etki etmektedir.
Sonuçta yapılan dövüş savaş raporunda gösterilecektir - eger tüm roundları görmeyi tercih edersen savaş raporu sonucunda tüm rauntlara da ulaşabilirsin - veya direk karışık rapor mevcut (saldıran veya etkilenen).