• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

DarkOrbit Jackpot Arena Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg


Jackpot Arena başlamadan 48 saat önce bir davet katmanı görünecek. Oyuncular burada bilgilerini girip mücadeleye kaydolabilir. Jackpot Arena için kayıt öğleden sonra saat 1:55’te bitecek.* (TSİ: 14.55) Jackpot Arena’ya katılıma yönelik herhangi bir temel hak bulunmamaktadır.

Maçın İşleyişi

Öğleden sonra saat 2’den itibaren*(TSİ: 15.00) ilk turun bütün online kullanıcıları bire bir mücadele için arena haritalarına yönlendirilecek. Oyuncuların katılabilmek için turnuvanın başlamasından en az 5 dakika önce online olması gerekir.
Oyuncular Jackpot Arena’da yerini alınca, gerisayım başlar ve bu bitince Saldırı Koruma Bölge kalkmış ve mücadele başlamış olur.

Oyunculardan biri maçın başında online değilse, bu yenilgi olarak sayılır ve diğer oyuncu mücadele etmesine gerek kalmadan bir sonraki tura geçer. Oyuncular yerleştirmeden en az 20 saniye önce haritaya varamazsa, gerisayım başlar ve her iki oyuncu da diskalifiye edilir.

Maç için mevcut oyuncu sayısı tek sayıysa, son oyuncu bir sonraki tur için joker alır ve mücadele etmesine gerek kalmaz.

Her maçın maksimum süresi 5 dakikadır. 4 dakikadan sonra kazanan belli olmadıysa, radyasyon bölgesi kapanır ve harita ebadını küçültür, böylece bir maçın sonuçlanmasına yardımcı olur. Her iki oyuncu da 5 dakikanın sonunda hala hayattaysa, en fazla DP’si kalan oyuncu galip gelir.

Jackpot Arena’da yok edilen oyuncular arena etkinliğine elveda eder. Her maçtan sonra her iki oyuncu X-1’deki ana üssüne geri ışınlanır.

Mücadele edilen toplam tur sayısı Jackpot Arena’ya katılan oyuncu sayısına bağlıdır.

Son maçı kazanan tek bir oyuncu kalınca Jackpot Arena bitmiş olur.

Önemli Kurallar ve Sınırlamalar

  • Jackpot Arena’da yok edilen oyuncuların diroitleri hasar görmez ve tami masraflarını ödemek zorunda kalmazlar.
  • Oyuncular maçı kazansa da ve kaybetse de, DP ve kalkanları Jackpot Arena’ya girişte ve buradan çıkışta her iki konfigürasyon için tamamen yenilenir. - Katılımcıların en az 18 yaşında olması gerekir.
  • İtalya, Brezilya ve ABD’nin bazı eyaletleri Jackpot Arena’ya katılamaz
İzin Verilmeyen Nesneler:

  • Atlama CPU’lar (Bütün Türler)
  • Kamuflaj CPU (Tekli,10 lu,50 li)
  • Speahead Gemisi Mukemmel Kamufle Özelliği Arenada kullanılabilir buna izin vardır.
Nano Gövdesi

  • Nano Gövdesi mücadeleye götürülebilir, ama mücadele sırasında doldurulamaz
  • Oyuncular Jackpot Arena’da galaksi kapısının madde dönüştürücüsünü kullandıklarında, Nana gövdesi dışında her şeyi alırlar. Mücadele bitince de, Nano gövdesini alırlar.
Jackpot Arena Statü Penceresi

  • Oyuncuların Jackpot Arena’ya kaydolduklarının teyidini gösterir
  • Katılan oyuncu sayısını ve turnuvada kaç tane oyuncu kaldığını gösterir
  • Devam eden turu ve bir sonrakini gösterir
  • Oyuncunun ve rakibinin adını ve profil resmini gösterir
  • Oyuncu turnuvada joker alırsa, bu statü penceresindeki ve Şeref Salonu’ndaki rakip bilgilerinde gösterilir. Oyuncu arena haritasına ışınlanmaz, ama statü penceresinde jokerinin olduğunu görür.
  • Eğer bir sonraki mücadele için eşleştirme başlamamışsa, rakibin adı “Bilinmeyen oyuncu...” olarak gösterilir.
  • Bir sonraki maçın saatini ve rakipleri gösterir.
  • Şunlar için gerisayımları gösterir:
  • o Bir sonraki maçın başlangıcı
  • o Bir sonraki yerleştirme işleminin başlangıcı (oyuncular arena haritasına ışınlanınca)
  • o Esas maçın başlangıcı
  • o Maçın sonu
Maç Sonuç Penceresi

  • Maç sonunda 30 saniye boyunca gösterilir ve oyuncu bu kadar uzun süre beklemek istemiyorsa, manuel olarak kapatılabilir.
  • Banner oyuncunun maçı kazanıp kazanmadığını gösterir
  • Şu istatistikleri gösterir:
  • Maç süresi
  • Verilen toplam hasar: rakibe verilen toplam hasar
  • Alınan toplam hasar: rakipten alınan toplam hasar
  • En yüksek hasar: Bir “tick”te verilen en yüksek hasar
  • Şu ana kadarki zaferler: Oyuncunun katıldığı bütün Jackpot Arena’larındaki zaferleri
  • Şu ana kadarki yenilgiler: Oyuncunun katıldığı bütün Jackpot Arena’larındaki yenilgileri
  • Yüzde olarak kazanma oranı: Oyuncunun katıldığı bütün Jackpot Arena’larındaki kazanma oranı
Şeref Salonu

  • Daha önceki Jackpot Arena’ların sonuçları Şeref Salonu’nda bulunabilir. Oyuncular önceki bir Jackpot Arena’nın tarihini seçebilir.
Ünvanlar/Başarılar

  • Turnuvanın galibi bir ünvan ve şu başarıyı alır: “Jackpot Galibi.”
  • Başarı sadece bir kez etkinleştirilebilir.
- Bütün saat verileri için Orta Avrupa Saati (CET) geçerlidir.
 
Geri
Üst