IMLEGEND
Aileden
2.1.0 Yama ile birlikte oyuna dahil olan ve sadece Greater Riftde düşen Efsanevi Mücevherlere ( Legendary Gem ) bir göz atalım.
Yaratıkları öldürdüğünüzde % 25 şansla ortalığa altın saçılır.
Her seviye: % 0,5 artış
25. seviye bonusu: Altınları topladığınızda 2 saniye boyunca % 30 hızlanırsınız.
Elite pack öldürdükten sonra 20.0 saniye boyunca %20 daha fazla hasar.
Her seviye: +1.0 saniye.
25. seviye bonusu: Elite yaratıklara 15.0% daha fazla hasar.
Kontrol kısıtlayıcı efektler altındaki yaratıklara 15.00% daha fazla hasar.
Her seviye: +0.3%.
25. seviye bonusu: 15 yarddaki yaratıkların hızlarını 30% düşüren bir aura kazanırsın.
Petlerinin gücü 15.00% artar.
Her seviye: +0.30%.
25. seviye bonusu: Petlerin 25% az hasar alır.
Zehirlediğin düşmanlar 10 saniye boyunca 2000% silah hasarı alır.
Her seviye: +50%.
25. seviye bonusu:Zehirlediğin bütün düşmanlar 10% fazla hasar alır.
Bir yaratığa vurduğun zaman 50.0% şansla Çabukluk kazanırsın, 4 saniye boyunca atak hızın 1% artar. Bu efekt en fazla 15% e kadar çıkar.
Her seviye: +1.0% şans.
25. seviye bonusu: Her 1% Çabukluk için 1% bekleme süresinde azalma.
Kontrol kısıtlayıcı efektler altındayken 30.0% daha az hasar alırsın.
Her seviye: +0.4%.
25. seviye bonusu: Kontrol kısıtlayıcı efekt veren bir vuruş aldığınızda maksimum yaşam enerjinizin 20%'ini geri kazanırsınız.
Bir yaratığa vurduğunuzda 15% şansla 2000% Holy silah hasarı kadar zarar verirsiniz.
Her seviye: +40%.
25. seviye bonusu: Her 5 saniyede bir yakınlarındaki bir yaratığı Holy damage ile çarparsınız.
Aldığınız hasarın 25% i aşamalı olarak 3.00 saniyeye yayılır.
Her seviye: +0.1 saniye.
25. seviye bonusu: Bir yaratık öldürdüğünüzde 10% şansla alacak olduğunuz hasar ortadan kalkar.
Kritik vuruşlarınız 1200.0% Physical silah hasarı olarak 3 saniye boyunca düşmana kan kaybettirir.
Her seviye: +30.0%.
25. seviye bonusu: Blood Frenzy kazanırsınız, 20 yard etrafınızda kan kaybeden her yaratık için 3% daha hızlı atak yaparsınız.
Birincil vuruşunuzun hasarı 25.0% artar.
Her seviye: +0.5%.
25. seviye bonusu: Birincil vuruşunuz sizi maximum yaşamınızın 2% si kadar iyileştirir.
Birincil kaynağınızı harcadıktan sonra 3 saniye boyunca 0.5% daha fazla hasar verirsiniz.Bu efekt 20 kata kadar çıkar.
Her seviye: +1 maximum kat.
25. seviye bonusu: Her kat için 0.5% daha fazla zırh kazanırsınız.
Bir yaratığa vurduğunuzda 15% şansla Yıldırım Çelengi ( Wreath of Lightning) kazanırsınız , etrafınızdaki yaratıklara 3 saniye boyunca 600.0% Lightning silah hasarı verir.
Her seviye: +10.0%.
25. seviye bonusu: Yıldırım Çelengi (Wreath of Lightning) efekti altındayken 25% koşma hızı kazanırsınız.
Bir yaratığa vurduktan sonra aranızdaki her 10 yard için 4.00% daha fazla hasar verirsiniz. Bu hasar maximum 50 yard için 20.00% artar.
Her seviye: +0.05%, +0.25% maximum.
25. seviye bonusu: Bir yaratığa vurduğunuzda 20% şansla 1 saniye boyunca sersemletirsiniz.
% 10 oranında fiziksel olmayan damage'lerden daha az hazar alınacak
Her seviye: +0.5% artacak
25. seviye bonusu: Hayat durumumuz yarıda iken yediğimiz Cold, Fire ve Lightning etkileri azalacak.
Saniye başına 10.000 heal kazanırsınız.
Her seviye: +1000 artacak
25. seviye bonusu: 4 saniye boyunca hasar alınmaz ise saniye başına toplam hayat oranımızın % 200'ü kadar shield kazanılacak.
Yaratık öldürmelerinden + 500 daha fazla experience kazanılacak.
Her seviye: +50 artacak
25. seviye bonusu: Kullanım için level gereksinimi 1 düşecek.
% 10 Melee hasarı indirir.
Her seviye: +%1 artar
25. seviye bonusu: % 50'nin altına düştüğünde sağlığınız düşmanların yanında daha rahat hareket edebileceksiniz.
Cold skilleriniz yaratıklar üzerinde Chill efekti bırakır ve hareket hızları %5 azalır.
Her seviye: +%0,4 artar
25. seviye bonusu: Kritik vuruşlarınız %10 ihtimalle Chill veya Frozen etkisi bırakır.
AŞAĞIDAKİ GEM SEZON 4 İÇERİSİNDE DÜŞMEKTEDİR.
Her saldırınız sonunda % 0,8 daha fazla hasar bonusu kazanırsınız.
Her seviye: % 0,01 artar.
25. seviye bonusu: Rift Guardianlara ve Boss'lara % 25 daha fazla hasar verirsiniz.
Alıntıdır.