IMLEGEND
Aileden
Temel Müsabaka
Savaş bu oyunun can damarıdır. Sen canavarlarla mücadele ederken bir taraftan da oyuncularla mücadele edebilirsin (buna kısaca mob da denir). Oyuncu vs oyuncu müsabakasına katılmak için ''J'' kısayol tuşunu kullanarak bir müsabakaya kayıt olabilirsin. PvP modu Balor sunucusu dışındaki tüm sunucularda otomatik olarak kapalıdır. Balor sunucusu PvP olarak geçerli tek sunucudur. Ancak kentsel alanlarda bulunan savaş üstatlarından PvP modunu aktif edebilirsiniz.
Bir Saldırı Başlat
Bir saldırıyı başlatmak için sadece hedefinize nişan alın ve farenin sol tuşuyla rakibe saldırmaya başlayabilirsiniz. Fareye sürekli tıklamak zorunda değilsiniz. Sadece basılı tutarak, düşman ölene kadar rakibin saldırmaya otomatik devam edecek. Saldıran rakibin üzerinde imleci tutarak, aynı zamanda her isabet ile düşmanın sağlık durumunu görmek mümkün olacaktır.
Birden fazla canavar varsa sol fare tuşunu basılı tutarak, sadece bir sonraki hedefin üzerine imleci götürmen yeterli olacaktır. Birinci hedef öldüğünde sistem otomatik olarak diğer hedefe geçecektir. Bir saldırı sırasında başka bir hedefi seçersen otomatik olarak hedef değiştirir. Birden fazla canavarın olduğu yerde saldırıların en önde bulunan canavarı etkileyecektir.
Bir savaş esnasında karakterinin kıpırdamamasını istiyorsan SHIFT tuşuna basılı tutun. Bu savaş esnasında karakterinizin aynı yerden saldırmasını sağlayacaktır.
Özler
Saldırılarını daha da ölümcül hale getirmek için ek cephane olarak özlerini kuşan. Her tür özün hasar artış miktarı ayrıntılı olarak aşağıda verilmiştir.
Not: PvP mücadelelerinde yeşil öz hariç hiçbir öz etkili değildir.
İmha Özü
% 300 hasar artışı (PvP: Etkisi yok.)
Savaş Özü
% 200 hasar artışı (PvP: Etkisi yok.)
Mücadele Özü
% 200 hasar artışı (PvP: Etkisi yok.)
Hayat Hırsızlığı Özü
% 150 hasar artışı (PvP: Etkisi yok.)
+15% Verilen hasar kadar iyileşme
Yeşil Savaş Özleri
+ Hasar (hasar miktarı seviyesine bağlıdır)
Etkinlik Özleri
Normal saldırılara karşı bağışıklı olan canavarları yenmek için gereklidir (özel etkinlikler).
Ölmek ve Canlanmak
Ölmek
Gerçek hayatın aksine, ölüm DSO'da sadece küçük bir aksilik olduğunu unutma.
O anı yaşadığınızda, sistem size üç seçenek sunacaktır.
1. En son uğradığınız kentsel alana otomatik olarak yönlendirilirsiniz (10 saniye sonra).
2.
3.
Not: Eğer envanterinizde ruh muhafızı varsa bu ruh muhafızları dirilme seçeneklerinde varsayılan durumunda karşınıza gelecektir.
Öldükten sonra gelen 3 dirilme seçeneğinin altında ileride ölmekten kurtulmak için bazı yardımcı ipuçları da görebilirsiniz.
Karakteriniz öldüğünde ekipmanlarınız %20 oranında dayanıklılık kaybedecektir (eğer ücretsiz dirilmeyi seçerseniz). Eğer son bulunduğunuz kentsel şehirde dirilmeyi seçerseniz, Demirci'ye uğrayıp tekrar savaşa başlamadan önce ekipmanlarınızı hızlıca tamir ettirmeniz hiç de fena olmayacaktır.
Ücretsiz dirilmeyi seçtiğinizde her kentsel alanda bulunan diriliş çemberinde dirilirsiniz.
Premiumlu oyuncular eğer aktif ise bulundukları haritanın girişinde ücretsiz dirilebilirler. Bazı bölgelerde harita girişinde dirilme (40 andermant karşılığı) aktif değildir. Genellikle bu bölgeler boss odaları gibi özel haritalardır.
Ruh Taşları
Merhametli bir insan olun ve başka bir oyuncuyu ruh taşı ile öldüğü yerde diriltin. Ruh taşı Dükkan (Kısayolu "T")'dan 40 andermant karşılığı satın alabilir, çeşitli etkinliklerden kazanabilir ya da Soytarılar'dan şans eseri kazanabilirsiniz.
Nasıl kullanılır:
- Ölen oyuncunun yanında durun.
- Envanterinizi açın ve ruh taşına sağ tıklayın. İmleç kanat şeklini alacaktır.
- Sonrasında oyuncunun üzerine sol tıklayın.
- Ölen oyuncu sizin bastığınız ruh taşını kabul ederse, envanterinizden bir ruh taşı kaybedeceksiniz ve ölen oyuncu da öldüğü yerde dirilecektir. Ölen oyuncu dirildikten sonra gelecek hasarlara karşı kısa süreliğine koruma altında olacaktır ta ki atak yapana kadar.
- Ayrıca haritalardayken grup arkadaşınız öldüğünde arkadaşınızı olduğu yerde diriltmek için grup listesindeki adının yanında oluşan ruh taşı ikonuna basarak (ölen oyuncunun 20 metre yakınınızda olması gerekiyor) kısayoldan arkadaşınızı diriltmenizi sağlar.
Not: Bir ruh taşına sağ tıkladığınızda seyahat yeteneğiniz aktif olmayacaktır, bu sebeple diriltme işlemini yaparken size en uygun yerde durmayı unutmayın. Ruh taşını iptal etmek için boş alana farenin sol tuşuyla tıklayın.
Aynı anda aynı oyuncuyu iki oyuncu birden diriltmeye çalışırsa ne olur?
Sadece bir ruh taşı aktif. Diğer ruh taşı basan oyuncunun envanterine geri döner.
Oyuncu Oyuncuya Karşı (PvP)
(Player versus Player)
Şöhret için diğer oyuncularla rekabete girin.
PvP Modunu Açma
Oyundaki deneyiminizi bir şey daha eklemek için vahşi doğalarda diğer oyunculara karşı savaşma modunu aktif edin. Kentsel alanlarda bulunan Müsabaka Ustalarından (Kentsel alanlarda olan arenaların önündekiler) PvP modunu açın/kapatın. PvP modunu açtığınızda karakterinizin adının yanında (PvP) yazacaktır ve karakterinizin adı kırmızı renkte yazacaktır. Böylece vahşi doğalarda bulunan ve adının yanında (PvP) yazan diğer oyunculara saldırabilirsiniz ya da onlar size saldırabilir. Grubunuzdaki oyunculara saldırı yapamazsınız.
PvP Sunucusu Balor'daki tüm oyuncuların vahşi doğalardayken PvP modu otomatik olarak açıktır.
Arena Savaşları
Aynı seviyelerdeki diğer oyuncularla belirli bir ortamda rekabete girin. Savaş bittiğinde şöhret puanlarıyla ödüllendirileceksiniz.
1v1 - Düello: Başka bir oyuncuya karşı raundlarda savaş. Her raundun başında hayat puanı ve yeteneklerin bekleme süresi sıfırlanır. 2 puana ulaşan ilk oyuncu düello maçının galibi olur.
3v3 Grup Gruba Karşı: 3 oyuncuya sahip olan her iki takım da karşı takımındaki tüm oyuncuları birlikte çalışarak yenmelidir. Her oyuncu her raundda sadece 1 kere savaşabilir. Öldükten sonra dirilemez. 3 puana ulaşan ilk takım maçın galibi olur.
5v5 Bayrağı Ele Geçir: Bu müsabaka türünde, 5 kişiden oluşan iki takımın da amacı rakip takımın bayrağını kaçırıp kendi üslerine taşımaktır. 3 puana ulaşan ilk takım müsabakayı kazanır.
6v6 Kaleye Hücum: 6'şar kişiden oluşan iki takımdan biri saldırı diğeri savunmacı olarak atanır. Atak yapan takımın amacı, savunmacı takımının köprü ve kalesini saldırı yaparak onları yıkmaktır. Saldırıyorsanız, diğer kademeleri yıkabilmek için önce haritadaki 1. Kademe kuleleri (ekibinizin başlangıç noktasına en yakın olanlar) yıkmanız gerekecek. Sadece en azından bir şeritteki kulelerin tüm kademelerini yıktığınızda köprü kontrolüne saldırabileceksiniz. Savunmacıların görevi ise gelen saldırıyı önlemektir. Müsabaka süresinden önce saldırı takımı karşı takımın kalesini yıkarsa maçı kazanır. Savunmacı takım maç süresince kuleleri yıkılmadan savunmayı sürdürürse süre sonunda kazanan takım savunmacı takım olacaktır.
Bu, Mavi Takıma destek sağlaması için biraz daha süre kazandıracak ve genel olarak çatışmalara daha fazla strateji ve doğruluk getirecek.
3v3 Müsabakalarında Ölmek
Raund bitmeden ölen oyuncular öldükten sonra izleyici moduna girerler. Öldüklerinde o anda müsabakada hala savaşmakta olan istedikleri oyuncuyu seçerek onu izleyebilirler. Kendi takım arkadaşını izleyerek ona destek olabilir, rakip takımın oyuncusunu izleyerek belli savaş taktikleri üretebilirler.
Müsabakalara kayıt yaptığımda kiminle karşılacağım?
Eğer bir grupta değilseniz, sizin kayıt yaptığınız anda siz ve sizin seviyenizdeki oyuncular otomatik olarak takımlara bölünür.
- Maksimum 5 seviye aralığındaki oyuncular müsabakalarda karşı karşıya gelirler.
- Eşleştirme işlemi süresince kişilerin rütbeleri de göz önüne alınır.
Müsabaka Kayıtları'na (kısayol "J") tıklayın ve istediğiniz müsabaka türünü seçin. Kayıt işlemi yapıldıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeyeşil/gri kutucukların bulunduğu bir müsabaka bildirimi çıkar. Yeşil kutular seçilen müsabakaya kayıt yapan oyuncuların sayısını, gri kutular ise müsabakanın başlaması için gerekli olan oyuncu sayısını göstermektedir.
Müsabakanın başlaması için gerekli oyuncu sayısı tamamlandığında müsabakaya başlama için onay penceresi gelecektir. Müsabakaya girişi onayladığınızda karakteriniz otomatik olarak kendi takım arkadaşlarınızın da bulunduğu müsabaka bekleme odasına alınırsınız. Tüm oyuncular hazır olduğunda karakterler savaş alanına ışınlanır. Skor tamamlanmadan müsabakadan çıkış yapıldığında çıkan oyuncu şöhret puanı ile ödüllendirilmez ve onursuz çıkış yapmış olacaktır.
Grubumla savaşa nasıl katılabilirim?
Sadece grup lideri müsabakalara kayıt yapabilir. 3v3 müsabakasına kayıt yapabilmek için grubunuzda 3 kişi olması gerekmektedir. 5v5 ve 6v6 için ise grubunuzdaki kişilerin sayısı önemli değildir. Grubunuzdaki kişilerin seviyeleri maksimum 5 seviye aşağıda ya da yukarıda olmalıdır. Müsabaka kaydı yapıldığında her oyuncuya ayrı ayrı müsabaka kaydı için onay gelir ve müsabakanın başlaması için gerekli oyuncusu sağlandığında yine müsabakaya başlama uyarısı kayıt yapan tüm oyunculara gider. Katılmak isteyen oyuncular gelen onayı kabul ederler.
Savaş Durum Bilgileri
Savaş sırasında herhangi bir anda skor tablosunu (kısayol "J") açarak hangi oyuncunun ne kadar şöhret puanı kazandığını, kaçıncı sırada olduğunu, ne kadar hasar verdiğini, öldüğünü gibi bilgileri görüntüleyebilirsiniz.
Başarılar
Daha çok şöhret puanı toplamak için başarı kilitlerini açın!
Acımasız! - Maçtaki en çok öldürme (minimum 7). Ödül: 50 Şöhret Puanı (tüm modlarda)
Yenilmez! - Ölmeden en çok kişiyi öldürme (minimum 3). Ödül: 33 Şöhret Puanı (tüm modlarda)
Ölümsüz! - Maç sırasında hiç ölmeme. Ödül (1v1): 33 Şöhret Puanı, Diğer modlar için ödül: 100 Şöhret Puanı
5v5
- Takımın Can Damarı! - Yardım almadan rakip takımın 3 bayrağını da kendi alanına getirme. Ödül: 75 Şöhret Puanı
- Yenilemez! - Karşı takımın bayrak taşıyıcısını en çok durdurma (minimum 3). Ödül: 75 Şöhret Puanı.
- Durdurulamaz! - En fazla savunma kulesi yıkan (minimum 5). Ödül:75 Şöhret Puanı.
- Ölümsüz! - Maç sırasında en fazla şahmerdanı yok etme (minimum 3). Ödül: 75 Şöhret Puanı.
Her müsabaka sonunda, her oyuncu kendi değerlendirmesini, kazandığı başarıları ve şöhret puanını görüntülendiği pencereyle karşılaşır. Maç sırasında ulaştığı tüm başarılara ait rozetler kazanır.
Arenada Hareketsizlik
Müsabaka sırasında arenada 15 saniye boyunca hareketsiz kaldığınızda 20 saniye geri sayımla birlikte bir mesaj alırsınız. Bu geri sayım bitmeden hareket etmezseniz müsabakadan şöhret puanı almadan çıkarılırsınız. Müsabakadan çıkan oyuncu Onursuz Çıkış yapmış olur.
Aktif Müsabakayı Terk Etme ve Onursuz Çıkış
Müsabakadan çıkmak için, en son bulunduğunuz kentsel alana gidiş yapmak için geri çağırma atın ya da Müsabaka Kayıtları (kısayol "J") seçeneğine tıklayın ve müsabakadan çıkın. Müsabakadan ayrılmaya karar verdiğinizde, onursuz çıkış alacaksınız ve 15 dakika süreyle hiçbir arena müsabakasına kayıt yapamayacaksınız. Cezalandırma için tek istisna, hiçbir oyuncu müsabakaya girişi onaylamadan çıkmanızdır.
Şöhret, Onursuz, PvP Rütbesi ve Sıralama
Bu başlıkta sizlere şöhret puanlarını, onursuz galibiyetlerini, şöhret nişanlarını ve sıralamaları açıklayacağız.
Şöhret Puanları
Şöhret puanları, vahşi doğalarda oyuncuları yendiğinizde ya da müsabakalardan kazandığınızda elde ettiğiniz ödüldür. Arenalarda müsabaka boyunca yaptıklarınız üzerinden şöhret puanı kazanırsınız. Verilen hasar, öldürülen kişi sayısı, öldüğünüz sayı, yetenek kullanımının toplamı kazandığınız şöhret puanını oluşturur. Arena ve vahşi doğalarda son vurulan darbe de göz önünde bulundurulur ve şöhret puanına eklenir. Alınan şöhret puanının miktarı sizin ve rakibinizin seviyesine göre farklılık gösterecektir.
Vahşi doğalarda ya da arenalarda kazandığınız şöhret puanları kalıcıdır. Sistem tarafından otomatik olarak sayılan puanlarınız siz harcamadıkça azalmaz ve değişmez. Daha fazla şöhret puanı kazanarak şöhret seviyenizi ve PvP rütbenizi yükseltebilirsiniz.
Aynı oyuncuyu 5 kereden fazla öldürünce o oyuncudan daha fazla şöhret kazanamayacağınızı da unutmayın. Şöhret kazanamama cezası günün sonunda günlük giriş mesajı geldiğinde bitecektir. Bu uygulama vahşi doğalarda ve tüm arenalarda geçerlidir.
Burada PvP sıralaması için gerekli olan şöhret puanlarını görebilirsiniz:
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]1-10 Seviye[/TD]
[TD="align: center"]11-20 Seviye[/TD]
[TD="align: center"]21-30 Seviye[/TD]
[TD="align: center"]31-40 Seviye[/TD]
[TD="align: center"]41-50 Seviye[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]50[/TD]
[TD]1000[/TD]
[TD]8600[/TD]
[TD]63,000[/TD]
[TD]420,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]100[/TD]
[TD]1250[/TD]
[TD]10,500[/TD]
[TD]76,000[/TD]
[TD]490,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]150[/TD]
[TD]1500[/TD]
[TD]13,000[/TD]
[TD]92,000[/TD]
[TD]560,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]200[/TD]
[TD]1900[/TD]
[TD]16,000[/TD]
[TD]110,000[/TD]
[TD]630,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]250[/TD]
[TD]2400[/TD]
[TD]20,000[/TD]
[TD]130,000[/TD]
[TD]700,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]325[/TD]
[TD]3000[/TD]
[TD]24,000[/TD]
[TD]160,000[/TD]
[TD]770,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]400[/TD]
[TD]3700[/TD]
[TD]29,000[/TD]
[TD]190,000[/TD]
[TD]840,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]500[/TD]
[TD]4600[/TD]
[TD]35,000[/TD]
[TD]230,000[/TD]
[TD]910,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]600[/TD]
[TD]5700[/TD]
[TD]43,000[/TD]
[TD]280,000[/TD]
[TD]980,000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]800[/TD]
[TD]7000[/TD]
[TD]52,000[/TD]
[TD]350,000[/TD]
[TD]1,050,000[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
PvP yetenek ağacında 50 seviyeye ulaştığınızda 9,317,525 puan elde etmiş olursunuz.
PvP Rütbeleri
PvP rütbeleri, karakterin adının yanına eklenir. Farenizi karakterin üzerine getirdiğinizde karakterin hangi rütbeye sahip olduğunu görebilirsiniz. Her rütbe sistem tarafından belirlenen bir şöhret puanına sahiptir. Herhangi bir rütbeye ulaştığınızda hiçbir şekilde bir önceki rütbeye geçiş yapmazsınız. DSO'da birçok farklı rütbe bulunmaktadır. Ne kadar çok şöhret puanı kazanırsanız o kadar iyi ve saygıdeğer rütbeler kazanırsınız. Rütbelerin oyun akışına direkt olarak bir etkisi ya da bir katkısı bulunmamaktadır. Rütbeler, dünyaya sizin PvP'de ne kadar sabırlı bir savaşçı olduğunuzu göstermenizi sağlar.
Alabileceğiniz birçok rütbe bulunmaktadır. Merakınızı gidermek için işte bazı rütbeler ve gerekli şöhret puanları:
Çaylak - 400
Acemi - 3.200
Gayretli Acemi - 11.000
Fraksiyon Lejyoneri - 25.000
Tecrübeli Fraksiyon Lejyoneri - 50.000
Başarılı Fraksiyon Lejyoner - 90.000
Acemi Centurio - 140.000
Centurio - 210.000
Tecrübeli Centurio - 300.000
Başarılı Centurio - 410.000
Acemi Fraksiyon Şövalyesi - 550.000
Fraksiyon Şövalyesi - 750.000
Tecrübeli Fraksiyon Şövalyesi - 1.000.000
Başarılı Fraksiyon Şövalyesi - 1.450.000
Sancak Subayı - 2.250.000
Mareşal - 3.600.000
Kara Mareşali - 6.750.000
Büyük Mareşal - 15.000.000
Büyük Usta - 32.500.000
Şampiyon / Tecrübeli Büyük Usta - 75.000.000
Onursuz Öldürme
Onursuz galibiyetler nedir? Neden bunları aldım? Onursuz galibiyet almanın cezası var mı?
Duria'nın her yerinde bulunan canavarlar gibi In the same way like the monsters across Duria, oyuncular da "muhterem" ya da "hasis" olarak sınıflandırılırlar. Tüm muhterem rakipleriniz sizin o anda bulunduğunuz tecrübe seviyenizden 5 seviye aşağıda ya da yukarıda olan oyunculardır. Eğer bunu hesaplamak istiyorsanız, rakibinizin üzerine farenizi getirdiğinizde, rakibinizin tecrübe seviyesini görüntüleyebilirsiniz. Eğer rakibinizin seviyesi gri ile yazılmışsa onu yendiğinizde bu sizin onursuz galibiyetler hanenize yazılacaktır. Rakibinizin adı yeşil, sarı, turuncu ya da kırmızıyla yazılıysa hiç çekinmeden rakibinizle karşı karşıya gelebilirsiniz.
Yine de bazı istisnalar da yok değil:
- arena müsabakalarında rakip takımın oyuncularını yendiğinizde yendiğiniz oyuncunun seviyesi ne olursa olsun onursuz galibiyet almazsınız,
- grubunuzdaki bir oyuncu "hasis" bir oyuncuyu öldürdüğünde siz de onursuz galibiyet puanı kazanırsınız.
PvP İstatistiklerinizi Görüntüleme
İstediğiniz zaman Karater (kısayolu "C") penceresini açıp PvP istatistikleri sekmesini açarak kendi oranlarınızı görüntüleyebilirsiniz.
~ resimde en üstte görünen sizin rütbenizdir
~ sarı şerit sizin sıradaki PvP rütbenize ne kadar kaldığını gösterir
~ orta kısımda bulunan tabloda sizin arena müsabakalarında aldığınız değerleri gösterir
~ en alt kısımda ise şu ana kadar almış olduğunuz onursuz galibiyetleri göreceksiniz.
Sıralamalar
Toplamda aldığınız şöhret puanları ve ayrı ayrı arena müsabakalarında aldığınız puanlarla sunucunuzda bulunan tüm oyuncular arasındaki yerinizi görüntüleyebilirsiniz. Sıralamalar (kısayolu "L") penceresinde ayrıca arkadaş listenizde bulunan ve loncanızda bulunan oyuncuların da sıralamalarını görmek için pencerenin en altında bulunan seçeneklerden filtreleme yapabilirsiniz.
Şöhret Nişanları ve PvP Tüccarı
Her maçtan sonra şöhret puanı kadar şöhret nişanı kazanırsınız. Şöhret puanlarından farklı olarak şöhret nişanlarını PvP Tüccarı'nda harcayabilirsiniz. Şöhret nişanlarınızı harcamak için Kingshill'de bulunan PvP Tüccarı Robert Rampage ile konuşabilir...
...ya da Şöhret Yetenek (kısayolu "S") penceresinde bulunan PvP Tüccarı sekmesiyle açabileceğiniz markette harcayabilirsiniz.
Daha çok PvP'ye katılarak yine daha çok şöhret nişanı kazanabilirsiniz.
Şöhret nişanlarıyla ne satın alabilirim?
Robert Rampage size şöhret nişanlarıyla satın alabileceğiniz bir emote ve destansı (hızlı) binek sunuyor.
DSO'daki diğer emoteler için BURAYA, hızlı binekler için BURAYA bakınız.
Robert Rampage'den Ekipmanlar
Robert Rampage'den "Geliştirilmiş"ten "Efsanevi"ye kadar tüm ekipman çeşitlerinden satın alabilirsiniz. Şöhret nişanlarınızla satın alabileceğiniz bu ekipmanlar o anda bulunduğunuz tecrübe seviyesinde olacaktır. Bu ekipmanlar envanterinize tanımlanmamış olarak gelirler ve herhangi bir canavardan düşen ekipmanlar gibi rastgele değerlere sahip olurlar.
Ne kadar şöhret nişanına sahip olduğumu nereden görebilirim?
Oyundayken sol üst köşede yer alan küçük pencerede şöhret nişanlarınızı görebilirsiniz.
Eğer şöhret nişanlarımı harcarsam, şöhret puanlarım da kaybolur mu?
Hayır, kaybolmazlar. Şöhret puanlarınız sistem tarafından otomatik sayılır ve PvP yetenek ağacınız ve PvP rütbeniz için kaybolmadan birikir.
PvP Müsabaka Görevleri
PvP (Oyuncu Oyuncuya Karşı) müsabaka görevlerini tamamlayın ve eşsiz ödüllere sahip olun. PvP müsabaka görevlerini 15 seviyeye ulaştığınızda Kingshill ve diğer kentsel alanlarda bulunan PvP arenalarının önündeki Görev Verenlerden alabilirsiniz.
PvP görevleri ve ödülleri aşağıdaki gibidir.
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD="align: center"]Görev Veren (NPC)[/TD]
[TD="align: center"]Görev[/TD]
[TD="align: center"]Arena[/TD]
[TD="align: center"]Galibiyetler[/TD]
[TD="align: center"]Ödüller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robert Rampage
(Kingshill)[/TD]
[TD]Şöhrete Giden Yol[/TD]
[TD]Tüm Arenalar[/TD]
[TD]1/10/100/1000[/TD]
[TD]60
[/TR]
[TR]
[TD]Sonja Storskjarva
(Jarlshofn)[/TD]
[TD]Düello[/TD]
[TD]1v1[/TD]
[TD]20/60/200/600/600[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sonja Storskjarva
(Jarlshofn)[/TD]
[TD]Çukur[/TD]
[TD]1v1[/TD]
[TD]40 Müsabaka[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robert Rampage
(Kingshill)[/TD]
[TD]Grup Gruba Karşı[/TD]
[TD]3v3[/TD]
[TD]15/45/150/450/450[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Robert Rampage
(Kingshill)[/TD]
[TD]Kraliyet Arenası[/TD]
[TD]3v3[/TD]
[TD]30 Müsabaka[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Archos Andronikos
(Ellonidos)[/TD]
[TD]Bayrağı Ele Geçir[/TD]
[TD]5v5[/TD]
[TD]10/30/100/300/300[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Archos Andronikos
(Ellonidos)[/TD]
[TD]Güneş Ateşi Stadyumu[/TD]
[TD]5v5[/TD]
[TD]20 Müsabaka[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Barium Bloodbaum
(Kingshill & Andrakas)[/TD]
[TD]Kaleye Hücum[/TD]
[TD]6v6[/TD]
[TD]6/18/60/180/180[/TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Barium Bloodbaum
(Kingshill & Andrakas)[/TD]
[TD]Sonsuz Fırtına Mağaraları[/TD]
[TD]6v6[/TD]
[TD]6 Müsabaka[/TD]
[TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: grid, width: 700"]
[TR]
[TD="align: center"]Canavarların Hayat Görünümü[/TD]
[TD="align: center"]Canavar Hiyerarşisi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Dünya Çapında Tehlike
(Khalys, Tegan, Sigrismarr, Gorga, Yok Edici, Balor, Dragan)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Tehdit
(Heredur, Bearach, Arachna, Medusa,
Nefertari)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Lider
(Örnek: Lider Ripper)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Seçkin Rakipler
(Örnek: Şampiyon Ripper)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Muhafız
(Örnek: Muhafız Ripper)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Normal
(Örnek: Ripper, Düşman Oyuncu)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: grid, width: 700"]
[TR]
[TD="align: center"]Simgeler[/TD]
[TD="align: center"]Büyü ve İşaret[/TD]
[TD="align: center"]Etki[/TD]
[TD="align: center"]Yeni Yetenekler[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Ander Büyüsü
İşaret Rengi:
Eflatun[/TD]
[TD]Temel saldırıları %25 şansla susturur.
(3 saniye boyunca yetenek
kullanılamaz)[/TD]
[TD]Ander Büyüsü Küresi -
Ander büyüsü hasarı
türünden %50 temel
hasar veren ve 3
saniyeliğine Ander Gücü
Çarpıtması uygulayan
yavaş güdümlü füze[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Ateş Büyüsü
İşaret Rengi:
Alevli Kırmızı[/TD]
[TD]Temel saldırılar 3
saniyeliğine saniyede
%33 temel hasar verecek
şekilde Yakar. Canavar
öldükten sonra %300
temel hasar veren büyük
bir ateş patlamasına
neden olur (öngörme
zamanı vardır).[/TD]
[TD]Alev Patlaması - 3 saniye
boyunca 4 adet ateşli
halka fırlatır. Her halka
%100 temel hasar vurur
ve 3 saniyeliğine
saniyede %33 temel
hasar verecek şekilde
Yakar.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Buz Büyüsü
İşaret Rengi:
Donuk Mavi[/TD]
[TD]Temel saldırılar
Dondurarak hareket ve
saldırı hızını 3
saniyeliğine %50 azaltır.
Şampiyon canavar
öldüğünde Buz
Patlaması yapar.[/TD]
[TD]Buz Patlaması - Yavaş
yavaş büyüyen, %200
temel hasar veren büyük
bir buz patlamasına
neden olan bir buz küresi
fırlatır ve dondurarak 2
saniyeliğine sersemletir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Şimşek Büyüsü
İşaret Rengi:
Şimşekli Beyaz[/TD]
[TD]Temel saldırılar Zincir
Şimşek olacak şekilde
yok sayılır.
Canavar öldüğünde
büyük bir şimşek
patlamasına neden olur
(öngörme süresi vardır).[/TD]
[TD]Zincir Şimşek - bu
fırlatılan büyü hedefin
yakınındaki diğer
hedeflere seker.
Hedeflere yük uygulanır.
Zincir Şimşek ile yük
uygulanan hedefler %25
ek hasar alır. Bu etki 5
kez birikebilir.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Zehir Büyüsü
İşaret Rengi:
Zehirli Yeşil[/TD]
[TD]Temel saldırılar 3
saniyeliğine Zehirleyerek
hedefin hareket hızını
%33 düşürür ve her
saniye hayat puanının
%3'ünü kaybettirir.
Canavar öldüğünde
patlayarak zehirli sıvı
saçar.[/TD]
[TD]Zehir Akışı - Sıçradığı
yerde 30 saniyeliğine 2
farklı zehirli sıvı bırakan,
delici ve asitli bir mermi
fırlatır.
Mermi zehir hasarı
türünden %100 temel
hasar verir.
Sıvıya basan oyuncuların
hareket hızı %33 azaltılır
ve her saniye hayat
puanlarının %3'ünü
kaybederler.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Savunucu
İşaret Rengi:
Normal kırmızı işaret[/TD]
[TD]Tüm olumsuz etkilere
karşı bağışıklık, +%100
zırh ve direnç.[/TD]
[TD]Kalkan - Oyuncunun
bulunduğu yere tüm
canavarların zırhını ve
direncini %100 artıran ve
onlara olumsuz etkilere
karşı bağışıklık
kazandıran büyük, sabit
bir enerji kalkanı
gönderir. Kalkanın süresi
30 saniyedir ve bu süre
içinde şampiyonun kendi
kalkanını siler.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Lider/Komutan
İşaret Rengi:
Kırmızı şampiyon işareti[/TD]
[TD]Temel saldırılar
yıldırıma neden
olur (zırh ve direnci %50
düşürür).
Yakındaki tüm diğer
canavarlara +%25
hareket ve saldırı hızı
veren ve bekleme
süresini %25 azaltan bir
auraya sahiptir.[/TD]
[TD]-[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Öfkelenme
İşaret Rengi:
Kırmızı şampiyon işareti[/TD]
[TD]-[/TD]
[TD]Öfkelenme - Canavar
fazladan +%100 hareket
hızı, +%25 saldırı hızı,
bekleme süresinde %25
azalma ve tüm olumsuz
etkilere karşı 15 saniye
bağışıklık kazanır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Işınlama
İşaret Rengi:
Kırmızı şampiyon işareti[/TD]
[TD]-[/TD]
[TD]Işınlama - Canavar
saldırdığı hedefe doğru
Işınlama büyüsü yapar.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Kan Emme
İşaret Rengi:
Kırmızı şampiyon işareti[/TD]
[TD]Başarılı temel saldırılar
(veya zincir şimşek)
şampiyon canavarı
iyileştirir.[/TD]
[TD]-[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[TD]Hız
İşaret Rengi:
Kırmızı şampiyon işareti[/TD]
[TD]+2 hareket hızı, +%25
saldırı hızı ve bekleme
süresinde %25 azalma.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]