TheKnightElf
Aileden
Savaşa katılan her birime özgü, puanlarla verilen bir `sağlık` değeri vardır. Birimin aldığı hasar, sağlık puanının düşmesine neden olur. Sağlık puanı sıfıra indiğinde birim dağıtılır. Birimlerin kendilerini korumak için zırhları vardır. Zırh doğrudan hasardan çekilir. Yani, eğer 3 zırhı olan bir birim 5 hasarlı bir saldırı alırsa; 5-3=2 sağlık puanı kaybeder.
Dağıtılma
Bir savaş düzenindeki bütün birimler aynı anda saldırırlar. Verilen hasarın yoğunluğu, silahın nişan alma keskinliğine bağlıdır. Keskinlik ne kadar azsa verilen hasar da o kadar geniş bir alana yayılacağından daha çok farklı birim vurulur. Buna karşın keskin bir silah daha çok kayıp verdirir.
İyileştirme
Bir birim sadece "yaralandığı", yani hala sağlık puanı olduğu sürece, iyileştirme yeteneği olan birimler, yaralanmış birimlere kaybettikleri sağlık puanlarını her yeni savaş roundundan sonra tekrar geri kazandırabilirler. Bu birimler levazım sınıfındandırlar.
Yarma
Süngü savaş hattı ile yan taaruz, düşman hattını yarıp geçebilecek durumdalar. Bu, hedef alınan nizamı yok edersen ve saldırmakta olan nizamda saldırıya geçmemiş birlikler varsa başarılabilir. Birçok nizamı yarıp geçme olanağı da vardır.