QuietTouch
Global Mod
Kled adıyla tanınan cani yordle, Noxus askerlerinin dilinden düşmez. Noxus lejyonlarının çıktığı her akında savaştığını, akla gelen bütün askeri rütbeleri aldığını ve bir kez olsun çatışmadan kaçmadığını iddia ederler. Elbette bütün halk kahramanı hikâyeleri gibi, bu iddiaların da su götürür olduğu ortadadır. Gelgelelim Kled efsanesinin hiçbir şekilde inkâr edilemeyecek bir yanı vardır: Deli Bozuk Süvari, ödlek bineği Skaarl'ın sırtında savaşa daldığı zaman kendine ait olanı korumak ve ele geçirebildiği ne varsa ele geçirmek için kimsenin gözünün yaşına bakmadan çarpışır.
Yetenekleri
PASİF: Ödlek Kertenkele Skaarl
Kled'in kısmen güvenilir bineği Skaarl'ın kendi can göstergesi vardır ve sahibiyle birlikte olduğu süre boyunca Kled'in yerine hasar alır. Kled'in eşyalar, rünler ve kabiliyetler üzerinden edindiği bütün ilave can, Skaarl'ı da etkiler. Kendine ait can göstergesi sıfıra indiği zaman kertenkele tabana kuvvet kaçar ve Kled'i savaşın ortasında tek başına bırakır.
Tek başına savaştığı sırada Kled'in yetenekleri değişir ve Deli Bozuk Süvari rakip şampiyonlara doğru ilerlerken hareket hızı kazanır. Kled kulelere, şampiyonlara veya destansı canavarlara saldırarak Skaarl'ın cesaretini yenileyebilir ve bu sayede ödlek bineğini geri getirebilir.
Q (BİNEKLİ): Ayı Oltası
Kled halata bağlı bir ayı kapanı atar ve kapan, üstünden geçtiği bütün rakiplere hasar vererek isabet ettiği ilk rakip şampiyonu yakalar. Deli Bozuk Süvari birkaç saniye boyunca yakalanan hedefin yakınında kalırsa halatı sarmaya başlar ve kendine doğru çektiği talihsiz kurbanına yavaşlatma etkisi uygulayıp hatırı sayılır miktarda hasar verir. Bu yetenek minyonlara ilave hasar verir.
Q (BİNEKSİZ): Cep Piştovu
Kled piştovunu ateşleyerek hedef yöne bir dizi saçma gönderirken kendisi de geri savrulur.
W: Vahşet Sevdası(Pasif)
Kled'in normal saldırıları hışma kapılmasını ve sonraki dört normal saldırısının saldırı hızı kazanmasını sağlar. Hışımla yaptığı dördüncü vuruş, hedefinin azami canının belli bir oranına bağlı olarak ilave hasar verir.
E: Yardır(Sadece Binekli)
Kled ve Skaarl hedef alana doğru atılarak yollarına çıkan rakiplere hasar verir ve geçici süreliğine hareket hızı artışı kazanır. Yardır bir şampiyon ya da büyük canavara isabet ederse, Kled ve Skaarl bu yeteneği tekrar kullanarak isabet alan hedefin üzerinden yeniden geçip ona ikinci bir defa hasar verebilir.
R: Hücum!!!(Sadece Binekli)
Kled ve Skaarl hedef konuma hücum ederek bir kalkan oluşturur ve arkalarındaki bütün takım arkadaşlarının hareket hızını arttırır. Skaarl karşılaşılan ilk rakibe yönelip toslayarak hedefin azami canının belli oranına eşdeğer hasar verir.
KORİDOR AŞAMASI VE ÇATIŞMALAR
TAKIM SAVAŞLARI VE OYUN SONU