Ajax ile yapılmış küçük bir mantık. Aslında Maxigame'nin script mantığıyla da yapılabilirdi. Başka siteler almasın diye, başka sitenin script'inden aldım. Kodlar geliştirilebilir. Küçük bir mantık;
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<**** **********="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Chat</title>
<script type="text/javascript" src="eyceks/eyceks.js"></script>
<script type="text/javascript">
function deger_gonder()
{
var nick = ********.getElementById('nick').value;
var mesaj = ********.getElementById('mesaj').value;
var sc = "yeni_nick="+fc_(nick)+"¥i_mesaj="+fc_(mesaj);
JXP(1* "mesaj_alani"* "islem.php"* sc);
********.form_1.reset();
}
</script>
</head>
<body>
<div id="kapsayici">
<div id="mesaj_alani">
Tüm mesajları görebilmek için yandaki formu doldurun ve gönderin. _DeaLyDeviL_
</div>
<div id="form_alani">
<form method="post" name="form_1" action="javascript:****(0);">
<input type="text" size="15" id="nick" value="Isim" />
<input type="text" size="100" id="mesaj" value="Mesaj" />
<button type="button" onclick="deger_gonder()">Gönder</button></form>
</div>
</div>
</body>
</html>
<head>
<**** **********="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Chat</title>
<script type="text/javascript" src="eyceks/eyceks.js"></script>
<script type="text/javascript">
function deger_gonder()
{
var nick = ********.getElementById('nick').value;
var mesaj = ********.getElementById('mesaj').value;
var sc = "yeni_nick="+fc_(nick)+"¥i_mesaj="+fc_(mesaj);
JXP(1* "mesaj_alani"* "islem.php"* sc);
********.form_1.reset();
}
</script>
</head>
<body>
<div id="kapsayici">
<div id="mesaj_alani">
Tüm mesajları görebilmek için yandaki formu doldurun ve gönderin. _DeaLyDeviL_
</div>
<div id="form_alani">
<form method="post" name="form_1" action="javascript:****(0);">
<input type="text" size="15" id="nick" value="Isim" />
<input type="text" size="100" id="mesaj" value="Mesaj" />
<button type="button" onclick="deger_gonder()">Gönder</button></form>
</div>
</div>
</body>
</html>