Kirbythelast
Aileden
3.10 Yama Notları
YAZAN RİOT MSSVBLG
“Yama Önizlemesi teknik sorunlar nedeniyle yarın yayımlanacak! Sabrınız için teşekkür ederiz, Sihirdarlar - bunu bir Yama (ön)İzlemesi olarak kabul edin.”
Şampiyonlar
Ashe
Özet: Ashe’in pasifini netleştirirken, nedensiz Odak yükü birikmesine yol açan bir hata keşfettik. Bu hatayı nükleer bir saldırıyla yok edip, telafi amacıyla Odak’ı biraz güçlendirdik.
Odak
Saniye başına Odak yükü 3/4/5/6/7’den 4/5/6/7/8’e çıkarıldı
Belli durumlarda Odak’ın bekleme süresindeyken yük vermesine yol açan bir hata giderildi
Elise
Özet: Yavru Örümceklerin genel anlamda tank özelliği, özellikle zırh delme yapılandırmasına giden şampiyonlara karşı azaltıldı. Yavru Örümcekler ayrıca Örümcek İnişi’nde Elise’in peşinden gelecek; yani Elise kuleye karşı Örümcek İnişi gerçekleştiriyorsa ve yanında dost minyon yoksa, indiğinde ilk hedef kendisi olacak (kuleler önceden ilk inen Örümcek Yavrularını hedef alırdı). Örümcek İnişi artık Elise’in belirtilen menzilin dışına ilerlemesine izin vermiyor.
Açıklama: Elise, yetenek setinin genel gücü nedeniyle bir süredir müsabaka ortamında rağbet görüyordu. Bazı yeteneklerinin hasarını azaltmayı düşündük, ama önce daha can sıkıcı yönleriyle ilgilenmemiz gerektiğini hissettik. Elise’in örümcek yavrularının tanklığını ve hasar emme işlevini azaltmak istedik. Bu değişiklikler sayesinde, Elise’in rakipleri bir miktar karşı hamle fırsatı bulacaklar; yani Elise oyuncuları, Örümcek Sürüsü pasifini kullanırken daha dikkatli düşünmek zorunda kalacaklar.
Hedeflediğimiz diğer yetenek ise, aldatıcı derecede uzun menzilli olan Örümcek İnişi’ydi. Elise’in Örümcek İnişi’ni başlangıçta belirtilen menzilin ötesinde bir miktar fazladan ilerleme fırsatı verecek şekilde tasarlamıştık; ama geriye bakınca bunun, yeteneği inanılmaz derecede can sıkıcı kıldığını gördük. Bu değişiklikler sayesinde, dairesel belirteç Elise’in üzerine inebileceği kişiyi daha doğru göstermesini sağlayacak.
Örümcek Yavruları
Can değeri 125-550’den 90-260’a düşürüldü
Zırh değeri 30’dan (Örümcek Hali kademesine göre) 30/50/70/90’a çıkarıldı
Büyü Direnci değeri 50’den (Örümcek Hali kademesine göre) 50/70/90/110’a çıkarıldı
Çok hedefli hasar indirgeme %10/20/30/40’tan %25’e getirildi
Örümcek Yavruları artık Elise İnsan Hali’ne döndüğünde kaybolmadan önce hamle yapmaya devam etmiyor
Örümcek Yavruları artık hareket ederken bir araya geliyorlar
İntihar Örümceği
Hareket Hızı azaltıldı
Örümcek İnişi
Elise artık belirtilen alanın dışına inemiyor
Elise’in büyü yapmaya başlayabilmesine ve hâlâ hedef alınamaz haldeyken inmeye başlar başlamaz saldırabilmesine yol açan bir hata giderildi
Örümcek Yavruları artık Örümcek İnişi’nde Elise’le aynı anda değil, Elise’ten biraz sonra inecek
Fiddlesticks
Karga Sürüsü
Artık Baron Nashor'un, Ejderha’nın veya Zehir Çene’nin Büyü Direnci değerini azaltmıyor
Fizz
Oyunbaz/Düzenbaz
Hızlı gerçekleştirilen büyülerin arada sırada hasar vermemesine yol açan bir hata düzeltildi
Karthus
Hortlak Mayın
Ölüm Tanımaz sırasında azami menzilin ötesine hedeflendiğinde artık azami menzile atılıyor
Çürüt
Yetenek Gücü oranı 0.25’ten 0.2’ye düşürüldü
Bekleme Süresinde Azalma sayesinde Çürüt’ün hızla açılıp kapanmasına ve verdiği hasarı yükseltmesine yol açan bir hata giderildi
Malzahar
Hiçliğin Çağrısı
Atışın savaş sisinden ve çalıdan görünürlüğü, diğer atışlarla dengeli
Hiçlik Haşeresi Çağır
Birden fazla birim Lanetli Kehanet etkisindeyken, Hiçlik Haşereleri artık tekrar tekrar hedef değiştirmiyor
Master Yi (düzenleme)
Özet: Master Yi düzenlenerek yeni bir modele kavuştu ve yetenek setinde değişiklikler yapıldı. Wuju Üstadı’nda yapılan değişikliklerin tamamı için, tıklayın. .
Genel
Seviye başına Can 86’dan 92’ye çıkarıldı
Taban Mana değeri 199’dan 180’e düşürüldü
Seviye başına Mana değeri 36’dan 42’ye çıkarıldı
Taban Zırh değeri 16,3’ten 15’e düşürüldü
Seviye başına Zırh değeri 3,7’den 3’e düşürüldü
Seviye başına Saldırı Hızı değeri %2,98’den % 2.75’e düşürüldü
Çift Saldırı
Master Yi art arda yaptığı her 4. normal saldırıda iki kez saldırarak, ikinci vuruşta %50 hasar verecek
Alfa Vuruşu
Master Yi hedef alınamaz hale gelerek 4 adede kadar hedefe doğru atılıp 25/60/95/130/165 (+1,0 toplam Saldırı Gücü) fiziksel hasar ve minyonlara 75/100/125/150/175 ilave hasar verir. Alfa Vuruşu kritik vuruş yaparak Master Yi’nin toplam Saldırı Gücü değerinin %60’ı kadar hasar verebilir.
Master Yi’nin her normal saldırısı, Alfa Saldırısı’nın bekleme süresini 1 saniye azaltır
Mana Bedeli: 70/80/90/100/110
Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
Meditasyon
Master Yi 4 saniyeliğine odaklanarak %40/45/50/55/60 hasar indirgeme ve saniye başına 30/50/70/90/110 (+0,3 Yetenek Gücü) iyileşme elde eder. Bu iyileşme, Master Yi’nin her eksik %1 Can değeri için %1 artar. Hasar indirgeme, kulelere karşı yarıya iner
Mana Bedeli: 50/65/80/95/110
Bekleme Süresi: 35
Wuju Stili
Pasif: Master Yi %7/9/11/13/15 Saldırı Gücü kazanır
Aktif: Master Yi 5 saniyeliğine isabet halinde 10/15/20/25/30 (+0,1/0,125/0,15/0,175/0,2 toplam Saldırı Gücü) gerçek hasar verir. Yetenek bekleme süresindeyken Wuju Stili’nin pasif bonusu kaybolur
Mana Bedeli: 0
Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
Gözükara
Pasif: Master Yi bir şampiyon katlettiğinde, temel yeteneklerinin bekleme süreleri 18 saniye azalır (asistler için bu süre yarıya iner)
Aktif: Master Yi’ye 10 saniyeliğine %30/55/80 Saldırı Hızı ve %25/35/45 Hareket Hızı verir. Gözükara etkin haldeyken Master Yi skor veya asist alırsa, Gözükara’nın süresi 4 saniye uzar.
Mana Bedeli: 100
Bekleme Süresi: 75
Nami
Suya Hapis
Sersemletme etkisinin bazen istenenden daha uzun sürmesine yol açan bir hata giderildi
Poppy
Destansı Hücum Charge
Poppy’nin hücum ettikten sonra daha önceki ilerleme veya saldırı emrini korumasına yol açan bir hata düzeltildi
Poppy’nin hücum ettikten sonra kısa süre sendelemesine yol açan bir hata giderildi
Ryze
Özet: Ryze’ın büyülerinin menzilleri bu yamayla azaltılıyor; ancak bunu telafi etmek için Can Havli’nin hareket hızı güçlendirmesi değerleri arttırıldı.
Açıklama: Büyü menzili ve oyun sonundaki yüksek hasar değeriyle, Ryze uzaktan geri saflardaki kof hedefleri haklarken “tank gibi” oynayabiliyor (tabii bu şekilde yapılandırılırsa). Ryze’ın orta koridor büyücüsü kimliğine tekrar odaklanarak, konumunu ve rakip takıma yakınlığını eskisinden daha önemli kılmak ve hız artışı sayesinde öncelikli hedeflere yaklaşıp, onları darmadağın etmesini sağlamak istedik.
Aşırı Yük
Gerçekleştirme menzili 650’den 600’e düşürüldü
Rune Rün Hapsi
Gerçekleştirme menzili 625’ten 600’e düşürüldü
Mana bedeli 80/90/100/110/120’den 60/70/80/90/100’e düşürüldü
Büyü Akışı
Gerçekleştirme menzili 675’ten 600’e düşürüldü
Can Havli
Hareket Hızı 35/45/55’ten 60/70/80’e getirildi
Thresh
Özet: Thresh'in azaltılmış taban can ve zırh değerleri, ilk seviyelerde daha savunmasız olmasına yol açıyor; ama toplanan ruhlar artık giderek azalmanın söz konusu olmadığı yalın bir bonus veriyor.
Açıklama: Ölüm Cezası ve Derisini Yüz yetenekleri sayesinde yüksek düzeyde kitle kontrolüne sahip olan Thresh için koridordaki çatışmaların biraz daha riskli olmasını istedik. Ek olarak; ruh toplamak oyunun ilk dakikalarında önemli bir etkenken, azalan getirisi nedeniyle oyun sonunda ihmal edilebilir bir hale geliyordu. Ruhlara yalın bir bonus vermek, Thresh'in pasifinin oyun boyunca önemini kaybetmemesini sağlayacak.
Genel
Taban Can değeri 541’den 500’e düşürüldü
Taban Zırh değeri 18’den 12’ye düşürüldü
Felaket
Ruhlar artık 1,0’da başlamak ve toplanan ruh başına azalmak yerine daima 0,75 Zırh ve Yetenek Gücü veriyor
Twisted Fate
Özet: Hileli Zar artık tüm takıma ilave altın vermiyor; onun yerine Twisted Fate’e katletme başına 1-6 altın veriyor. Bir Kart Seç de değiştirilerek, TF oyuncularına kartı kilitledikten sonra fırlatacak bir pencere verecek hale getirildi.
Açıklama: Hileli Zar, Twisted Fate’e ve takımına bireysel olarak etkili görünmeden büyük miktarda gizli güç veriyordu. Değişiklik, TF’nin yetenek setine tematik olarak daha çok yakışıyor ve TF’ye karşılaşma boyunca ortalamada daha çok altın vererek pasifini daha da fark edilir kılıyor.
Bir Kart Seç üzerinde yapılan değişiklikler, yeteneğe daha çok karşı hamle verme amacını taşıyor; pek çok oyuncu, kartları karıştırıldığı bir iki saniye içinde kilitliyor, sonra da sürenin geri kalanı boyunca kilitlenmiş kartta kalarak rakiplerin gözünü korkutuyordu. Bu değişiklikler TF oyuncularına Bir Kart Seç’i kullanmak için daha çok zaman verirken, kartı kilitledikten sonra daha kısa sürede harekete geçmek zorunda kalmalarına yol açacak.
Hileli Zar (Yenilendi)
Twisted Fate bir birim katlettiğinde zarını atarak 1 ila 6 ilave altın kazanır. Doğal olarak, Twisted Fate’in büyük bir bonus kazanma ihtimali daha fazla
Bir Kart Seç
Artık kartı kilitleyip fırlatmak için 10 saniye yerine kartı kilitlemek için 8, fırlatmak için 4 saniyesi var
Udyr
Ruh Bekçisi Udyr’in yeni ölüm animasyonları var
Vayne
Kazıkatar
Gerçekleştirme menzilinin istenenden daha uzun (550 yerine 650) olmasına yol açan bir hata giderildi
Son Hazırlık
Bekleme Süresi 70 saniyeden 100/85/70 saniyeye çıkarıldı
Warwick
Sonsuz Şiddet
Hasarın şampiyonlar tarafından engellenmesinden sonra da devam etmesine yol açan bir hata giderildi
Zac
Elastik Sapan
Hasar 80/130/180/230/280’den 80/120/160/200/240’a düşürüldü
Genel Şampiyon Değişiklikleri
Atılma özelliği olan şampiyonlar artık kışkırtılmışken bu özelliği kullanamayacaklar (Jax'in Sıçrama Saldırısı, Katarina'nın Shunpo’su ve Shen'in Gölge Fırlayışı)
Normal saldırıları veya yetenekleri, hasar iptal eden veya soğuran kalkanlarda boşa harcanan ve kalkanı yok edemeyen şampiyonlar (Kayle'ın Müdahalesi, Poppy'nin Diplomatik Dokunulmazlık’ı, Morgana'nın Kara Kalkan’ı, Bariyer vb.) rakibin uygun zaman diliminde katledilmesi halinde doğru şekilde asist alacak
vayne'e yine nerf.. ne zaman doyacaklar bakalım..
YAZAN RİOT MSSVBLG
“Yama Önizlemesi teknik sorunlar nedeniyle yarın yayımlanacak! Sabrınız için teşekkür ederiz, Sihirdarlar - bunu bir Yama (ön)İzlemesi olarak kabul edin.”
Şampiyonlar
Ashe
Özet: Ashe’in pasifini netleştirirken, nedensiz Odak yükü birikmesine yol açan bir hata keşfettik. Bu hatayı nükleer bir saldırıyla yok edip, telafi amacıyla Odak’ı biraz güçlendirdik.
Odak
Saniye başına Odak yükü 3/4/5/6/7’den 4/5/6/7/8’e çıkarıldı
Belli durumlarda Odak’ın bekleme süresindeyken yük vermesine yol açan bir hata giderildi
Elise
Özet: Yavru Örümceklerin genel anlamda tank özelliği, özellikle zırh delme yapılandırmasına giden şampiyonlara karşı azaltıldı. Yavru Örümcekler ayrıca Örümcek İnişi’nde Elise’in peşinden gelecek; yani Elise kuleye karşı Örümcek İnişi gerçekleştiriyorsa ve yanında dost minyon yoksa, indiğinde ilk hedef kendisi olacak (kuleler önceden ilk inen Örümcek Yavrularını hedef alırdı). Örümcek İnişi artık Elise’in belirtilen menzilin dışına ilerlemesine izin vermiyor.
Açıklama: Elise, yetenek setinin genel gücü nedeniyle bir süredir müsabaka ortamında rağbet görüyordu. Bazı yeteneklerinin hasarını azaltmayı düşündük, ama önce daha can sıkıcı yönleriyle ilgilenmemiz gerektiğini hissettik. Elise’in örümcek yavrularının tanklığını ve hasar emme işlevini azaltmak istedik. Bu değişiklikler sayesinde, Elise’in rakipleri bir miktar karşı hamle fırsatı bulacaklar; yani Elise oyuncuları, Örümcek Sürüsü pasifini kullanırken daha dikkatli düşünmek zorunda kalacaklar.
Hedeflediğimiz diğer yetenek ise, aldatıcı derecede uzun menzilli olan Örümcek İnişi’ydi. Elise’in Örümcek İnişi’ni başlangıçta belirtilen menzilin ötesinde bir miktar fazladan ilerleme fırsatı verecek şekilde tasarlamıştık; ama geriye bakınca bunun, yeteneği inanılmaz derecede can sıkıcı kıldığını gördük. Bu değişiklikler sayesinde, dairesel belirteç Elise’in üzerine inebileceği kişiyi daha doğru göstermesini sağlayacak.
Örümcek Yavruları
Can değeri 125-550’den 90-260’a düşürüldü
Zırh değeri 30’dan (Örümcek Hali kademesine göre) 30/50/70/90’a çıkarıldı
Büyü Direnci değeri 50’den (Örümcek Hali kademesine göre) 50/70/90/110’a çıkarıldı
Çok hedefli hasar indirgeme %10/20/30/40’tan %25’e getirildi
Örümcek Yavruları artık Elise İnsan Hali’ne döndüğünde kaybolmadan önce hamle yapmaya devam etmiyor
Örümcek Yavruları artık hareket ederken bir araya geliyorlar
İntihar Örümceği
Hareket Hızı azaltıldı
Örümcek İnişi
Elise artık belirtilen alanın dışına inemiyor
Elise’in büyü yapmaya başlayabilmesine ve hâlâ hedef alınamaz haldeyken inmeye başlar başlamaz saldırabilmesine yol açan bir hata giderildi
Örümcek Yavruları artık Örümcek İnişi’nde Elise’le aynı anda değil, Elise’ten biraz sonra inecek
Fiddlesticks
Karga Sürüsü
Artık Baron Nashor'un, Ejderha’nın veya Zehir Çene’nin Büyü Direnci değerini azaltmıyor
Fizz
Oyunbaz/Düzenbaz
Hızlı gerçekleştirilen büyülerin arada sırada hasar vermemesine yol açan bir hata düzeltildi
Karthus
Hortlak Mayın
Ölüm Tanımaz sırasında azami menzilin ötesine hedeflendiğinde artık azami menzile atılıyor
Çürüt
Yetenek Gücü oranı 0.25’ten 0.2’ye düşürüldü
Bekleme Süresinde Azalma sayesinde Çürüt’ün hızla açılıp kapanmasına ve verdiği hasarı yükseltmesine yol açan bir hata giderildi
Malzahar
Hiçliğin Çağrısı
Atışın savaş sisinden ve çalıdan görünürlüğü, diğer atışlarla dengeli
Hiçlik Haşeresi Çağır
Birden fazla birim Lanetli Kehanet etkisindeyken, Hiçlik Haşereleri artık tekrar tekrar hedef değiştirmiyor
Master Yi (düzenleme)
Özet: Master Yi düzenlenerek yeni bir modele kavuştu ve yetenek setinde değişiklikler yapıldı. Wuju Üstadı’nda yapılan değişikliklerin tamamı için, tıklayın. .
Genel
Seviye başına Can 86’dan 92’ye çıkarıldı
Taban Mana değeri 199’dan 180’e düşürüldü
Seviye başına Mana değeri 36’dan 42’ye çıkarıldı
Taban Zırh değeri 16,3’ten 15’e düşürüldü
Seviye başına Zırh değeri 3,7’den 3’e düşürüldü
Seviye başına Saldırı Hızı değeri %2,98’den % 2.75’e düşürüldü
Çift Saldırı
Master Yi art arda yaptığı her 4. normal saldırıda iki kez saldırarak, ikinci vuruşta %50 hasar verecek
Alfa Vuruşu
Master Yi hedef alınamaz hale gelerek 4 adede kadar hedefe doğru atılıp 25/60/95/130/165 (+1,0 toplam Saldırı Gücü) fiziksel hasar ve minyonlara 75/100/125/150/175 ilave hasar verir. Alfa Vuruşu kritik vuruş yaparak Master Yi’nin toplam Saldırı Gücü değerinin %60’ı kadar hasar verebilir.
Master Yi’nin her normal saldırısı, Alfa Saldırısı’nın bekleme süresini 1 saniye azaltır
Mana Bedeli: 70/80/90/100/110
Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
Meditasyon
Master Yi 4 saniyeliğine odaklanarak %40/45/50/55/60 hasar indirgeme ve saniye başına 30/50/70/90/110 (+0,3 Yetenek Gücü) iyileşme elde eder. Bu iyileşme, Master Yi’nin her eksik %1 Can değeri için %1 artar. Hasar indirgeme, kulelere karşı yarıya iner
Mana Bedeli: 50/65/80/95/110
Bekleme Süresi: 35
Wuju Stili
Pasif: Master Yi %7/9/11/13/15 Saldırı Gücü kazanır
Aktif: Master Yi 5 saniyeliğine isabet halinde 10/15/20/25/30 (+0,1/0,125/0,15/0,175/0,2 toplam Saldırı Gücü) gerçek hasar verir. Yetenek bekleme süresindeyken Wuju Stili’nin pasif bonusu kaybolur
Mana Bedeli: 0
Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
Gözükara
Pasif: Master Yi bir şampiyon katlettiğinde, temel yeteneklerinin bekleme süreleri 18 saniye azalır (asistler için bu süre yarıya iner)
Aktif: Master Yi’ye 10 saniyeliğine %30/55/80 Saldırı Hızı ve %25/35/45 Hareket Hızı verir. Gözükara etkin haldeyken Master Yi skor veya asist alırsa, Gözükara’nın süresi 4 saniye uzar.
Mana Bedeli: 100
Bekleme Süresi: 75
Nami
Suya Hapis
Sersemletme etkisinin bazen istenenden daha uzun sürmesine yol açan bir hata giderildi
Poppy
Destansı Hücum Charge
Poppy’nin hücum ettikten sonra daha önceki ilerleme veya saldırı emrini korumasına yol açan bir hata düzeltildi
Poppy’nin hücum ettikten sonra kısa süre sendelemesine yol açan bir hata giderildi
Ryze
Özet: Ryze’ın büyülerinin menzilleri bu yamayla azaltılıyor; ancak bunu telafi etmek için Can Havli’nin hareket hızı güçlendirmesi değerleri arttırıldı.
Açıklama: Büyü menzili ve oyun sonundaki yüksek hasar değeriyle, Ryze uzaktan geri saflardaki kof hedefleri haklarken “tank gibi” oynayabiliyor (tabii bu şekilde yapılandırılırsa). Ryze’ın orta koridor büyücüsü kimliğine tekrar odaklanarak, konumunu ve rakip takıma yakınlığını eskisinden daha önemli kılmak ve hız artışı sayesinde öncelikli hedeflere yaklaşıp, onları darmadağın etmesini sağlamak istedik.
Aşırı Yük
Gerçekleştirme menzili 650’den 600’e düşürüldü
Rune Rün Hapsi
Gerçekleştirme menzili 625’ten 600’e düşürüldü
Mana bedeli 80/90/100/110/120’den 60/70/80/90/100’e düşürüldü
Büyü Akışı
Gerçekleştirme menzili 675’ten 600’e düşürüldü
Can Havli
Hareket Hızı 35/45/55’ten 60/70/80’e getirildi
Thresh
Özet: Thresh'in azaltılmış taban can ve zırh değerleri, ilk seviyelerde daha savunmasız olmasına yol açıyor; ama toplanan ruhlar artık giderek azalmanın söz konusu olmadığı yalın bir bonus veriyor.
Açıklama: Ölüm Cezası ve Derisini Yüz yetenekleri sayesinde yüksek düzeyde kitle kontrolüne sahip olan Thresh için koridordaki çatışmaların biraz daha riskli olmasını istedik. Ek olarak; ruh toplamak oyunun ilk dakikalarında önemli bir etkenken, azalan getirisi nedeniyle oyun sonunda ihmal edilebilir bir hale geliyordu. Ruhlara yalın bir bonus vermek, Thresh'in pasifinin oyun boyunca önemini kaybetmemesini sağlayacak.
Genel
Taban Can değeri 541’den 500’e düşürüldü
Taban Zırh değeri 18’den 12’ye düşürüldü
Felaket
Ruhlar artık 1,0’da başlamak ve toplanan ruh başına azalmak yerine daima 0,75 Zırh ve Yetenek Gücü veriyor
Twisted Fate
Özet: Hileli Zar artık tüm takıma ilave altın vermiyor; onun yerine Twisted Fate’e katletme başına 1-6 altın veriyor. Bir Kart Seç de değiştirilerek, TF oyuncularına kartı kilitledikten sonra fırlatacak bir pencere verecek hale getirildi.
Açıklama: Hileli Zar, Twisted Fate’e ve takımına bireysel olarak etkili görünmeden büyük miktarda gizli güç veriyordu. Değişiklik, TF’nin yetenek setine tematik olarak daha çok yakışıyor ve TF’ye karşılaşma boyunca ortalamada daha çok altın vererek pasifini daha da fark edilir kılıyor.
Bir Kart Seç üzerinde yapılan değişiklikler, yeteneğe daha çok karşı hamle verme amacını taşıyor; pek çok oyuncu, kartları karıştırıldığı bir iki saniye içinde kilitliyor, sonra da sürenin geri kalanı boyunca kilitlenmiş kartta kalarak rakiplerin gözünü korkutuyordu. Bu değişiklikler TF oyuncularına Bir Kart Seç’i kullanmak için daha çok zaman verirken, kartı kilitledikten sonra daha kısa sürede harekete geçmek zorunda kalmalarına yol açacak.
Hileli Zar (Yenilendi)
Twisted Fate bir birim katlettiğinde zarını atarak 1 ila 6 ilave altın kazanır. Doğal olarak, Twisted Fate’in büyük bir bonus kazanma ihtimali daha fazla
Bir Kart Seç
Artık kartı kilitleyip fırlatmak için 10 saniye yerine kartı kilitlemek için 8, fırlatmak için 4 saniyesi var
Udyr
Ruh Bekçisi Udyr’in yeni ölüm animasyonları var
Vayne
Kazıkatar
Gerçekleştirme menzilinin istenenden daha uzun (550 yerine 650) olmasına yol açan bir hata giderildi
Son Hazırlık
Bekleme Süresi 70 saniyeden 100/85/70 saniyeye çıkarıldı
Warwick
Sonsuz Şiddet
Hasarın şampiyonlar tarafından engellenmesinden sonra da devam etmesine yol açan bir hata giderildi
Zac
Elastik Sapan
Hasar 80/130/180/230/280’den 80/120/160/200/240’a düşürüldü
Genel Şampiyon Değişiklikleri
Atılma özelliği olan şampiyonlar artık kışkırtılmışken bu özelliği kullanamayacaklar (Jax'in Sıçrama Saldırısı, Katarina'nın Shunpo’su ve Shen'in Gölge Fırlayışı)
Normal saldırıları veya yetenekleri, hasar iptal eden veya soğuran kalkanlarda boşa harcanan ve kalkanı yok edemeyen şampiyonlar (Kayle'ın Müdahalesi, Poppy'nin Diplomatik Dokunulmazlık’ı, Morgana'nın Kara Kalkan’ı, Bariyer vb.) rakibin uygun zaman diliminde katledilmesi halinde doğru şekilde asist alacak
vayne'e yine nerf.. ne zaman doyacaklar bakalım..