Bina Seviyesi
kısmına yıkılmak istenen bina'nın seviyesini,
Taşçı Seviyesi kısmına düşman köydeki Taşçı'nın seviyesini (Yoksa 0 giriniz)
Zırh Seviyesi kısmına Mancınığınızın zırh araştırması seviyesini (Yoksa 0) giriniz
Ekran görüntüsü:
-Program Java tabanında çalışmaktadır,eğer bilgisayarınızda Java'nın son sürümü yüklü değilse
hata alabilirsiniz.
-Java'nın son sürümünü yüklemek için Download Free Java Software adresine gidiniz.
-Taşçı veya Zırh Dökümhanesi yoksa değeri 0 giriniz,kutuyu boş bırakırsanız program hata verecektir
-Bina seviyesini 20'den fazla girerseniz 0 sonucu alırsınız.
-Taşçı ve/veya zırh seviyelerini fazla girerseniz program sabit formülden bir hesap yapacaktır.
- "MancinikAlpha$1.class" ve "MancinikAlpha.class" dosyaları her zaman Programı Başlat.htm
ile aynı klasörde olmalıdır,aksi takdirde program çalışmaz.
- Program 25/07/2012 tarihindeki T4 Travian Sürümüne göre yazılmıştır ve sonuçlar kesin değildir.
Nüfus farkı,Saray seviyesi gibi faktörler bu sayıların değişmesine neden olabilir.
- Yüksek seviye bina,zırh ve taşçı bulunduğunda program gereğinden 1-2 Mancınık fazla hesaplayabilir.
kısmına yıkılmak istenen bina'nın seviyesini,
Taşçı Seviyesi kısmına düşman köydeki Taşçı'nın seviyesini (Yoksa 0 giriniz)
Zırh Seviyesi kısmına Mancınığınızın zırh araştırması seviyesini (Yoksa 0) giriniz
Ekran görüntüsü:
-Program Java tabanında çalışmaktadır,eğer bilgisayarınızda Java'nın son sürümü yüklü değilse
hata alabilirsiniz.
-Java'nın son sürümünü yüklemek için Download Free Java Software adresine gidiniz.
-Taşçı veya Zırh Dökümhanesi yoksa değeri 0 giriniz,kutuyu boş bırakırsanız program hata verecektir
-Bina seviyesini 20'den fazla girerseniz 0 sonucu alırsınız.
-Taşçı ve/veya zırh seviyelerini fazla girerseniz program sabit formülden bir hesap yapacaktır.
- "MancinikAlpha$1.class" ve "MancinikAlpha.class" dosyaları her zaman Programı Başlat.htm
ile aynı klasörde olmalıdır,aksi takdirde program çalışmaz.
- Program 25/07/2012 tarihindeki T4 Travian Sürümüne göre yazılmıştır ve sonuçlar kesin değildir.
Nüfus farkı,Saray seviyesi gibi faktörler bu sayıların değişmesine neden olabilir.
- Yüksek seviye bina,zırh ve taşçı bulunduğunda program gereğinden 1-2 Mancınık fazla hesaplayabilir.