• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

NeverWinter Gri Kurt İni Destansı Zindanı Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
003cae1d794984779b47d5401c39dc1f1429280936.jpg


Neverwinter: Elemental Evil, oyuncuların erişebileceği maksimum seviyeyi 70'e çıkarıyor. Seviye üst sınırındaki bu artışla birlikte, Cragmire Mezarları'nın, Gri Kurt İni'nin ve Örümcek Tapınağı'nın elden geçirilmiş sürümleri de maceraya atılanlar için çok daha büyük bir tehdit teşkil edecek. Bu noktadan hareketle, topluluğumuza bu zindanlarda kol gezen tehlikelerin en iyi nasıl etkisiz hale getirilebileceği konusunda bazı ipuçları vermek istedik.

Gri Kurt İni

Gri Kurt İni, buranın başa bela geçitlerini fethetmek isteyen maceracıların karşısına ilginç bir engel olarak çıkıyor. Likantroplar, buranın her yerindedir. İnsan halleriyle zayıf gözükebilirler lakin kurtadamlara dönüştüklerinde bu hallerinden eser kalmaz.
Burada karşılaşacağınız ilk şef, Regdar Thunderfist olacak. Onun karşısında zafere ulaşmak istiyorsanız, kendisini koruyan daha zayıf iki likantropu ondan ayırmanın bir yolunu bulmak zorundasınız. Yönlendiricilerinizi kullanarak kölelerini Regdar'dan uzağa çekin ve tanklarınızı muhafaza edin. Redgar yalnız kaldığında, tankınızı ona odaklayın ve grubunuzun hasar verici üyeleriyle üzerine saldırın. Redgar'ın darbeleri okkalı olabilir ancak kendisine destek olacak kölelerden yoksun kalırsa… Tek kişilik bir kurt sürüsünden farkı kalmaz.

Sonra, karşınıza Sürübeyi Zayev çıkar. Tıpkı ilk dövüşte olduğu gibi, burada da yönlendiricilerinizi ve tankınızı kullanarak Sürübeyi'ni kölelerinden ayırmaya odaklanmalısınız. Ancak bu oluşumda, hasar verici müttefikleriniz çabalarını değişmeli olarak bir şefin köleleri bir de şefin kendisi üzerinde yoğunlaştırmalı.

Ve sonunda, bizzat likantropların maderşahisi ile karşılaşacaksınız: Ethraniev Marrowslake. Marrowslake, yakın dövüş kılıç savuruşuyla kaç oyuncu (veya yoldaş) vurduğuna bağlı olarak gölge kurtlarını çağırır. Bu dövüşte devamlı hareket halinde olmak zorundasınız. Marrowslake'in yakın dövüş saldırıları, AoE Gölge Eli Büyüsü ve Gölge Kurtları arasında mekik dokumalısınız. Hareketsiz kalmak, ölmek demektir. Hasar vericilerinizin öncelikli olarak Marrowslake'in üzerine odaklanmasını sağlayın ancak çağrılan her Gölge Kurdu'na dönerek onunla da ilgilenin. Marrowslake'in kuvvetli gölge eli saldırısı, oyuncuları tek bir darbede öldürebilir. Bu yüzden, bunun içine veya yakınına AoE buffı uygulamaktan kaçının.
 
Geri
Üst