• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

NeverWinter Paladin Sınıfı Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
New-Neverwinter-trailer-showcases-the-Great-Weapon-Fighter-class.gif


Bugün sizlere bir sonraki sınıfımız olan Ant İçmiş Paladin hakkında bazı ayrıntıları sunacak olmaktan heyecan duyuyoruz. Ant İçmiş Paladinler, Paragon Yollarını kullanarak birer koruyucu veya şifacı olabilirler ve böylece bir Koruyuculuk Andı veya Adanmışlık Andı alabilirler. Bu yollar, kendilerine has güçlerin yanı sıra benzersiz pasifler verir. Aynı zamanda, Paladin'in sahip olduğu tüm karşılaşma güçlerinde değişiklikler yapar.

Ant İçmiş - Adanmışlık: İyileştirmeniz %100 artar. Bir müttefiki iyileştirdiğinizde, aynı zamanda onun istatistiklerini 8 saniye boyunca %5 artırırsınız. Bu etki birikmez ve sadece hedefe can puanı kazandırırsanız çalışır.

Ant İçmiş - Koruyuculuk: Hasar Direnciniz %10 artar, %500 daha fazla tehdit oluşturursunuz. Hasar aldığınızda, aldığınız hasar miktarıyla doğru orantılı olarak güç kazanırsınız. Bu bonus, en fazla maksimum sağlık puanınızın %10'una eşdeğer güç kadar olabilir.

Bu sınıfın güçlerine geçmeden önce, gelin sınıf mekaniğini, yani İlahi Çağrı'yı inceleyelim. Paladinler, pasif olarak ve Karşılaşma Güçlerini kullandıklarında İlahi Çağrı enerjisi üretirler. Aynı anda en fazla 3 enerji yükü depolayabilirler ve Tab tuşuna basıp İlahi Gücü çağırmak suretiyle savaşı ciddi şekilde etkileyebilirler. Seçtiğiniz ant, İlahi Çağrı'yı değiştirir ve önemli ölçüde güçlendirir.

İlahi Çağrı: Bir yük İlahi Çağrı tüketir ve 30' içindeki tüm düşmanlara sataşır. 30' içindeki müttefikler az oranda iyileştirilir.

İlahi Çağrı - Adanmışlık: Bir yük İlahi Çağrı tüketir ve 30' içindeki tüm müttefikleri iyileştirir. 10 saniye içindeki müteakip kullanımlar, %50 daha fazla iyileştirir.

İlahi Çağrı - Koruyuculuk: Bir yük İlahi Çağrı tüketir ve 30' içindeki tüm düşmanlara sataşır. 10 saniye süren %10 artırılmış Hasar Direnci alırsınız ve buff etkinken gelen hasarın %5'ini yansıtırsınız. Bu yansıtma, maksimum can puanının %5'inden fazla olamaz.

Paladinler, her iki role de görece benzersiz yollardan yaklaşırlar. Burada, her iki andı da ayrı ayrı ele alarak bir maceracı grubunda bu rolleri nasıl oynadıklarını göstermeye çalışacağız. Birinci ant olan Koruyuculuk Andı, Paladin'i müttefiklerini koruyan ve hasarları engelleyen güçlü bir tanka dönüştürür. Koruyucu Paladinler, yoğun olarak büyük miktarda tehdit oluşturup Geçici Can Puanları ve koruyucu kalkanlar üretirler. Bu sayede, gelen hasarlara aldırış etmeden dövüşmeye devam ederler. Bu koruyucu yönteminin güzel bir örneği olarak, Koruyucu Paladinlere özgü karşılaşma gücü olan Bağlayıcı Ant'a göz atalım.

Bağlayıcı Ant: Paladin'in yakınındaki tüm hedefler, 2 saniye boyunca ona saldırmaya zorlanır. Bu süre boyunca, Paladin kendisine gelen tüm hasarı emer. Etki kaybolduğunda, bu hasarın %50'sini alır ve %50'sini bir AoE içindeki tüm düşmanlara verir. Bu gücün etkisi altındaki oyuncular, Paladin olmayan hedeflere %75 daha az hasar verirler.

Bu güç, Paladin'in kitindeki birkaç özel noktayı doldurarak görevini yerine getirmesini mümkün kılar. Kalkan uygulamaya ve alınan hasarı önlemeye yoğunlaşarak, bu gücü etraftaki tüm düşmanlara kendisine saldırmayı emretmek için kullanabilir. Güçlü kalkan koruması tekniklerini uygulayarak alınan hasarı geciktirip yavaşlatırken, cevap olarak büyük ölçüde hasarı düşmanlarına geri gönderir. Bu, kolaylıkla başka bir karşılaşma gücü olan Aklanma ile bağlantılı olarak kullanılıp güçlü bir savunma duvarı oluşturulması suretiyle Paladin'in inanılmaz miktarda hasarı düşmanlarına yöneltmesi sağlanır.

Aklanma: Paladin, kendisinin veya hedef müttefikin üzerine güçlü bir emici kalkan yerleştirir. Kalkan, kırılıncaya kadar iş görür. Paladin, bu kalkanı aynı anda ya kendi üzerine veya bir müttefikin üzerinde oluşturabilir.

Bir de, Adanmışlık Andı içerek müttefiklerini iyileştirmek ve yaralarını sarmak için güçlü kutsal enerjiler kanalize eden Paladinler vardır. Adanmışlık Paladinleri, bir Anlık iyileştirme olan Yara Sarma'yı kullanarak sabit bir iyileştirme gönderilmesini sağlarken, karşılaşma güçlerini kullanarak oluşabilecek farklı durumlara tepki verebilirler. Adanmışlık Paladinleri, benzersiz bir karşılaşma gücü olan Fazilet Bağı sayesinde iyileştirici grupları idare etmek için olağanüstü bir donanıma sahiptir.

Fazilet Bağı: 60' içinde kalan tüm müttefikler bağlanır. Bağlanan müttefikler, tüm kaynaklardan %20 artırılmış iyileştirme alır. Buna ek olarak, bağlanmış bir müttefiki iyileştirdiğinizde diğer bağlanmış müttefikler de bu iyileştirmenin %15'ini alır.
Bu sayede, Adanmışlık Paladinleri yakınındaki tüm müttefiklere güvenilir bir iyileştirme sunarken, karşılaşma güçlerini savaştaki değişimleri gözlemleyip onlara karşılık vermek için saklar.

Paladinlerin alabileceği değişik antlara ilaveten, Sınıf Özellikleri de onları bir grubun hayati önem taşıyan üyesi duruşunun bir parçası olarak eşsiz bir role büründürür. Paladin Sınıf Özelliklerinin tümü, yakındaki müttefikleri veya düşmanları etkileyen Auralardır. Bunlar, yakındaki hedefleri güçlendiren, zayıflatan veya iyileştiren inanılmaz derecede güçlü faydalar sağlar. Bu sınıf özellikleri, Paladin'e arkadaşlarına veya müttefiklerine yardımcı olması için birçok etkili araç sunar. İki Paladin'in de aynı aurayı daha güçlü bir etki elde etmek için biriktiremeyeceğini unutmamanız gerekir. Yani, Paladin'inizi geliştirirken farklı durumlar için geniş bir seçime sahip olmak önemlidir! Aşağıda bu auraların birkaç örneğini bulabilirsiniz.

Cesaret Aurası: 30' içindeki müttefiklerinizle birlikte bonus hasar verirsiniz.

Hakikat Aurası: 30' içindeki düşmanlar %5 daha az hasar verir.

Bilgelik Aurası: 30' içindeki müttefiklerinizle birlikte %10 artırılmış Yeniden Yükleme hızına sahip olursunuz.

İvme Aurası: 30' içindeki müttefiklerinizle birlikte %20 daha hızlı hareket eder ve %20 daha hızlı Eylem Puanı üretirsiniz.

Paladin hakkında sizinle paylaşmak istediklerimiz bugünlük bu kadar! Paladinler ve Paragon Yolları hakkında daha fazla bilgi için lütfen gözünüzü Preview sunucusundan ayırmayın!
Bol şans ve maceralarınızda yolunuz açık olsun!

- Chris "Gentleman Crush" Meyer, Neverwinter Sistem Tasarımcısı
 
Geri
Üst