Malamadre
Aileden
PlayerUnkown’s Battlegrounds , son zamanlarda çok ismini duyduğunuz ve herkesin severek oynadığı , steamda rekorları alt üst eden Battle Royale tarzı oyunun test sunucusuna hergün yeni bir güncelleme geliyor , 15 aralık itibari ile gelen yaklaşık 6 GB güncellemenin içeriğini sizlerle paylaşıyoruz. Görünüşe göre güncellemeler bununla sınırlı kalmayacak ve gelmeye devam edecek . Bildiğiniz üzere 20 Aralık tarihinde Erken erişimden çıkıp PC 1.0 versiyonuna geçecek oyun için çalışmalar tam gaz devam ediyor , tabi test sunucusunu oynayan oyuncular haliyle güncellemelerin boyutundan dolayı sitem ediyorlar.
Gelelim güncelleme içeriğimize , aşağıda liste halinde bulabilirsiniz.
[h=4]LOBİ[/h] -Replays menüsünü ekledi
-Karakterin yaklaşık 1 km kadarını kaydedebilen yeniden oynatma işlevi eklendi
-Bir eşleşmeye girmeden önce lütfen Seçenekler’deki kayıttan kaydetmeyi etkinleştirin.
-Oyun sona erdiğinde, tekrar oynatma kaydedilecek ve “Lobby – Replays” menüsünde oynatılacaktır
-En fazla 20 tekrarlama kaydedilebilir. Sayı 20’yi aştığında otomatik olarak en eski sırayla silinirler.
[h=4]Kontrol Kılavuzu[/h] J: Zaman aralığı AÇIK / KAPALI (Oynatıcı istenilen zamana hareket edebilir, duraklatabilir)
P: Duraklat
↑, ↓: Çal hızı değişimi
B: Kendi karakterine geri dön
W, A, S, D: Kamera hareketi
E, Q: Kamera yüksekliği değişimi
Shift tuşunu basılı tutma, Ctrl: Kamera hareket hızı değişimi
TAB: Oyuncu listesini açın (Kimliğe tıklarsanız, kamera o kullanıcının görüntüsüne geçer)
V veya LMB: Kamerayı gözlemleme (Seçili oynatıcının görüntüsünü görebilirsiniz)
C veya RMB: Kameranın takip edilmesi (Kamera seçilen oyuncuyu takip eder ve kamera açısını kontrol edebilir ve yakınlaştırabilirsiniz)
F veya BOŞLUK: Free Cam (Kamera görünümüne hareket et; serbestçe haritada hareket edebilir)
L: Savaş listesini aç (Seçili olan oyuncunun yanında ve etrafındaki görevleri kontrol edebilirsiniz)
M: Harita (Harita üzerindeki oyuncunun simgesini LMB’ye tıklarsanız, seçilen oyuncunun gözlem makinesine gidebilirsiniz. Haritanın herhangi bir boşluğunu RMB’ye tıklarsanız, o konumdaki Free Cam gidebilirsiniz)
İlginizi çekebilir> PUBG Oyuncularının Yaşadığı Durumlar
[h=4]Oynanış[/h] -Miramar’ın ilk mavi alanının boyutu küçültüldü
Win94
-Win94 silahına takılabilen Bullet Loops eklentisi eklendi.
-Daha kolay hedeflemek için Win94 ironsights için kırmızı nokta eklendi
-ADS’de Win94’te yakınlaştırma seviyesini arttırırken nefesinizi arttırdınız.
-Geri tepme arttı
-Kar98k üzerindeki direnç etkisi arttırıldı
-Direnç etkisini hafifçe arttıldı ve M24’ün taban hasarını yaklaşık% 2 azaltıldı.
-Vuruş sırasında kamera sarsıntısının süresi azalır Vektör (Vektör artık çekim sırasında biraz daha kolay çalışıyor.)
-Kan parçacığı efektlerinin boyutu,daha büyük mesafelerde tonlandı.
[h=4]UI / UX[/h] -Ayrı tuşlar üzerinde Hedefleme ve ADS için geçiş / bekletme eylemini etkinleştirmek için iki yeni tuş ekleri eklendi
[h=4]Animasyon[/h] -Win94 için yeni bir animasyon eklendi. Kol hareketi% 30 daha hızlı
[h=4]Öğeler[/h] -Miramar’ın daha iyi optimize edilmesi için Miramar’ın ayarlanmış öğe spawn oranı
[h=4]Araçlar[/h] -Pickup’ın yakıt verimliliğini arttırdı
-Aquarail’in ön cildi ayarlandı
[h=4]Dünya[/h] -Erangel’den yağmurlu ve sisli hava çıkardı (Yalnızca test sunucusu)
-Miramar’da yol işaretleri artık araçlarla çarptığında kırılabilir
[h=4]Ses[/h] -Lobide azaltılmış BGM hacmi
-Kırılan pencere ses efekti sesi azaltıldı.
-Yol işareti kırılması için ses efekti eklendi.
-İç mekanda vurulduğunda karakterin sesi için yankıyı düşürüldü.
-Pickup ve Buggy’nin kısa mesafeli ses seviyesini ayarladı.
[h=4]Hata düzeltmeleri[/h] -Serbest görüş esnasında nişanlamaya çalışıldığında istenmeyen bir görsel efekti ortaya çıkaran sorun düzeltildi
-Envanter ekranındaki Kar98k minik resminin dergi klibi olduğu yerde düzeltildi
-FPP modunda paraşüt veya düzlemde bir görüş açısı sınırı uygulandığında sorun giderildi
-SKS’nin silah sarsılmama sorunu düzeltti
-Motosiklet ve arabalı bir yamaca park edildikten sonra kayma meselesi düzeltildi.
-Oyuncu oyunu kazandığı zaman bile rapor düğmesinin savaş sonucu ekranında görüneceği sorunu düzeltildi.
-Bir oyuncunun, Askeri Üs bölümündeki belirli bir binanın engellenen bir katında tırmanabileceği sorunu düzeltti.
[h=4]Killcam[/h] -Bir karakterin görünür olmadığı veya killcam çalındığında sesin ilk geldiği sorun düzeltildi.
-Bir karakter 400 metreden daha uzun bir mesafede olsaydı, kapısı açıkken bile kapalı bir kapıdan ateş ediyormuş gibi görünüyordu. Bu sorun düzeltildi.
-Kameranın bir karakterin yüzünün içine sergilediği sorunu düzeltildi.
-Envanter dolu olduğunda, oyuncu AR quickdraw eklentilerini bırakamamaı veya yerine getirememe sorunu düzeltildi.
Gelelim güncelleme içeriğimize , aşağıda liste halinde bulabilirsiniz.
[h=4]LOBİ[/h] -Replays menüsünü ekledi
-Karakterin yaklaşık 1 km kadarını kaydedebilen yeniden oynatma işlevi eklendi
-Bir eşleşmeye girmeden önce lütfen Seçenekler’deki kayıttan kaydetmeyi etkinleştirin.
-Oyun sona erdiğinde, tekrar oynatma kaydedilecek ve “Lobby – Replays” menüsünde oynatılacaktır
-En fazla 20 tekrarlama kaydedilebilir. Sayı 20’yi aştığında otomatik olarak en eski sırayla silinirler.
[h=4]Kontrol Kılavuzu[/h] J: Zaman aralığı AÇIK / KAPALI (Oynatıcı istenilen zamana hareket edebilir, duraklatabilir)
P: Duraklat
↑, ↓: Çal hızı değişimi
B: Kendi karakterine geri dön
W, A, S, D: Kamera hareketi
E, Q: Kamera yüksekliği değişimi
Shift tuşunu basılı tutma, Ctrl: Kamera hareket hızı değişimi
TAB: Oyuncu listesini açın (Kimliğe tıklarsanız, kamera o kullanıcının görüntüsüne geçer)
V veya LMB: Kamerayı gözlemleme (Seçili oynatıcının görüntüsünü görebilirsiniz)
C veya RMB: Kameranın takip edilmesi (Kamera seçilen oyuncuyu takip eder ve kamera açısını kontrol edebilir ve yakınlaştırabilirsiniz)
F veya BOŞLUK: Free Cam (Kamera görünümüne hareket et; serbestçe haritada hareket edebilir)
L: Savaş listesini aç (Seçili olan oyuncunun yanında ve etrafındaki görevleri kontrol edebilirsiniz)
M: Harita (Harita üzerindeki oyuncunun simgesini LMB’ye tıklarsanız, seçilen oyuncunun gözlem makinesine gidebilirsiniz. Haritanın herhangi bir boşluğunu RMB’ye tıklarsanız, o konumdaki Free Cam gidebilirsiniz)
İlginizi çekebilir> PUBG Oyuncularının Yaşadığı Durumlar
[h=4]Oynanış[/h] -Miramar’ın ilk mavi alanının boyutu küçültüldü
Win94
-Win94 silahına takılabilen Bullet Loops eklentisi eklendi.
-Daha kolay hedeflemek için Win94 ironsights için kırmızı nokta eklendi
-ADS’de Win94’te yakınlaştırma seviyesini arttırırken nefesinizi arttırdınız.
-Geri tepme arttı
-Kar98k üzerindeki direnç etkisi arttırıldı
-Direnç etkisini hafifçe arttıldı ve M24’ün taban hasarını yaklaşık% 2 azaltıldı.
-Vuruş sırasında kamera sarsıntısının süresi azalır Vektör (Vektör artık çekim sırasında biraz daha kolay çalışıyor.)
-Kan parçacığı efektlerinin boyutu,daha büyük mesafelerde tonlandı.
[h=4]UI / UX[/h] -Ayrı tuşlar üzerinde Hedefleme ve ADS için geçiş / bekletme eylemini etkinleştirmek için iki yeni tuş ekleri eklendi
[h=4]Animasyon[/h] -Win94 için yeni bir animasyon eklendi. Kol hareketi% 30 daha hızlı
[h=4]Öğeler[/h] -Miramar’ın daha iyi optimize edilmesi için Miramar’ın ayarlanmış öğe spawn oranı
[h=4]Araçlar[/h] -Pickup’ın yakıt verimliliğini arttırdı
-Aquarail’in ön cildi ayarlandı
[h=4]Dünya[/h] -Erangel’den yağmurlu ve sisli hava çıkardı (Yalnızca test sunucusu)
-Miramar’da yol işaretleri artık araçlarla çarptığında kırılabilir
[h=4]Ses[/h] -Lobide azaltılmış BGM hacmi
-Kırılan pencere ses efekti sesi azaltıldı.
-Yol işareti kırılması için ses efekti eklendi.
-İç mekanda vurulduğunda karakterin sesi için yankıyı düşürüldü.
-Pickup ve Buggy’nin kısa mesafeli ses seviyesini ayarladı.
[h=4]Hata düzeltmeleri[/h] -Serbest görüş esnasında nişanlamaya çalışıldığında istenmeyen bir görsel efekti ortaya çıkaran sorun düzeltildi
-Envanter ekranındaki Kar98k minik resminin dergi klibi olduğu yerde düzeltildi
-FPP modunda paraşüt veya düzlemde bir görüş açısı sınırı uygulandığında sorun giderildi
-SKS’nin silah sarsılmama sorunu düzeltti
-Motosiklet ve arabalı bir yamaca park edildikten sonra kayma meselesi düzeltildi.
-Oyuncu oyunu kazandığı zaman bile rapor düğmesinin savaş sonucu ekranında görüneceği sorunu düzeltildi.
-Bir oyuncunun, Askeri Üs bölümündeki belirli bir binanın engellenen bir katında tırmanabileceği sorunu düzeltti.
[h=4]Killcam[/h] -Bir karakterin görünür olmadığı veya killcam çalındığında sesin ilk geldiği sorun düzeltildi.
-Bir karakter 400 metreden daha uzun bir mesafede olsaydı, kapısı açıkken bile kapalı bir kapıdan ateş ediyormuş gibi görünüyordu. Bu sorun düzeltildi.
-Kameranın bir karakterin yüzünün içine sergilediği sorunu düzeltildi.
-Envanter dolu olduğunda, oyuncu AR quickdraw eklentilerini bırakamamaı veya yerine getirememe sorunu düzeltildi.