• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Ragnarok Online Oboro Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

Tanım:

Kagerou ve Oboro klanları Amatsu Feudal efendisinin sağ ve sol kolları olarak tanınırlar. Her ikisi de inanılmaz bir cesarete sahip, tüm görevleri hızlı ve tam olarak yerine getiren savaşçılardır. Belki de bu olağanüstü güçleri nedeniyle Kagerou ve Oboro Efendi Feudal tarafından Amatsu’dan sürgün edilmişlerdi. Efendi Feudal tarafından ihanete uğramış olarak hisseden Kagerou ve Oboro’nun tarihin gölgesine saklandığı söylenir.

Bu yaşananların ardından onlarca yıl geçti.

"Clan Ninja" adında kurulan bir klan Amatsu’da belirdi ve son yıllarda gücü eline almaya başladı. Söylenenlere göre Klanın Jounins’leri deneyimli Ninjalara dönüşmüşler. Gizli sınavı geçmeyi başaranlar Kagerou ve Oboro’nun yolundan gidebilecekler.

sZiH18Q.png


Meslek değişimi:

Bir Oboro’ya dönüşmek için, Ninja’lar aşağıdaki görevleri tamamlamak zorundalar:

- Bilgi sınavı
- Hayatta kalma sınavı
- Silah sınavı
- Savaş sınavı

Builds / Yapılandırmalar:

Büyü

- Fue: 1 - 80
- Agi: 1 - 90
- Vit: 80 - 100
- Int: 100 - 120
- Des: 1 - 110
- Sue: 30 - 60

Bu build, Oboro’nun önceki modeline, Ninja sınıfına benzer. Aynı destek büyü yetenekleri ve saldırı büyü yeteneklerini kullanırlar. Büyü build’leri için Int, Des ve Sue istatistikleri temeldir. Bu değerler güçlendirilerek AtM arttırılır ve yeteneklerin Fırlatma Zamanı azaltılır. Fue ile Agi değerlerini yükseltmek için Des değerini yükselmemeyi tercih edebilirsiniz. Ayrıca Fırlatma Zamanı değerini düşüren nesneler kullanabilir, VelAt ile yük kapasitesini arttırmak için 16th Night yeteneğini kullanabilirsiniz.

Oboro’ların zarar verme ve destek vermeye dayalı en temel yetenekleri Freezing Spear, First Wind, Flaming Petals, Exploding Dragon, Ninja Aura ve Cicada Skin Shed’dir. Kagerou ve Oboro’nun erişilebilen yeni destek yetenekleri arasında 16th Night, Pure Soul, Charm-Fire, Charm-Ice ve Charm-Wind direkt veya dolaylı olarak randımanı arttırır.

Fırlatma

- Fue: 90 - 110
- Agi: 80 - 100
- Vit: 80 - 100
- Int: 1 - 80
- Des: 80 - 100
- Sue: 1 - 80
Fırlatma buildi Kagerou ve Oboro’nun potansiyelize yeni yeteneklerini kullanır. Temel fırlatma yetenekleri arasında Swirling Petal, Kunai Splash, Kunai Explosion ve Rapid Throw yer alır.

Rapid Throw hariç tüm fırlatma yetenekleri Fue bazlıdır. Böylece At değeri ve yetenek modifikasyonlarını arttırmak için Des değeri yükseltilir. Swirling Petal’da ise fırlatma zamanını azaltmak için Agi değeri kullanılır. Des ve Sue değerlerinin arttırılması İsabet oranını arttırır. Oboro fırlatma yeteneklerinin At değeri, aynı zamanda fırlatma zamanı değerini de azaltır. 16th Night yeteneğinin fırlatma zamanını tüm yeteneklerde yeterince arttıracağı göz önünde bulundurulmalıdır. Bu nedenle Int istatistiğine çok fazla yoğunlaşılmaması tavsiye edilir.


Kagerou ve Oboro, Ninja Aura, Cicada Skin Shed, 16th Night, Pure Soul, Charm-Earth, Charm-Fire, Charm-Ice, Charm-Wind ve Cast Ninja Spell gibi yeni ve eski yeteneklerinin kombinasyonuyla düşmanlarına büyük hasarlar verebilirler.


Killing Stroke

- Fue: 100 - 120
- Agi: 1
- Vit: 100 - 120
- Int: 1
- Des: 40 – 100
- Sue: 40 - 100

Bu build Ninja Killing Stroke yetenekleri arasına yer alır. Killing Stroke hasar gücünün arttırılması için Fue ve Vit istatistikleri kullanılır. Ayrıca temel istatistiklerdir. Rapid Throw ve Killing Stroke yetenekleri için Des ve Sue değerleri kullanılabilir. Bu seçenek önemli ölçüde hedefi öldürme olasılığını arttırır. Des değeri Ninja yeteneklerinde Fırlatma Zamanını azaltmanızı sağlar. Fakat azaltılan Fırlatma Zamanı 16th Night değerinin güç kaybetmesine neden olur. Gerçek bir Killing Stroke Ninja’sı Fue/Vit istatistiklerini kullanarak Killing Stroke gücünü arttırmayı tercih eder.

Yetenekler:

NLWbs3H.png


jtV82oi.png


JVFx3er.png


IDhlllK.png


Meslek bonusu:

cqpIak7.png
 
Geri
Üst