SprouT
Aileden
- Aktiflik
- K.Tarihi
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 587
- Puanı
- 92
Nintendo 3DS taşınabilir konsoluna özel olarak Capcom'un hazırladığı Resident Evil Revelations oyununun, piyasaya sürülüş tarihine adım adım yaklaşıyoruz ve bu kadar yaklaşmamıza rağmen hâlâ daha oyunun senaryosuna tam anlamıyla vakıf olamadık.
Serinin ilk başlangıcından bu yana 15 yıl geçmişken, şu an için hep bahsettiğimiz Resident Evil’ı böylesine kült bir seri hâline getiren özelliklerinden pek bir şey kalmamış durumda. Esas konumuz olan Resident Evil Revelations ile ilgili detaylara geçmeden önce serinin geçmişi ve günümüze kadar olan süreciyle alakalı birkaç söz söylemezsek olmaz.
Resident Evil: Revelations saf bir korku oyunu mu?
RE Revelations resmi olarak duyurulup da fuarlarda boy gösterdiği vakit, aynen üstte belirttiğim tarzda sorulara maruz kaldı: Bu oyun, eski Re taraftarlarına yönelik mi olacaktı? Çok geçmeden cevap, Resident Evil'in şu anki genel yapımcısı Masachika Kawata'dan geldi. Yaptığı her röportajda geliştirilmekte olan bu oyunun, saf bir korku oyunu olduğunu ve tamamen klasik Resident Evil düşünülerek üzerine çalışıldığını söyledi.
Açıkçası oyunun detayları, yapılış şekli ve özellikle derin senaryo kurgusu incelendiğinde, gerçekten de yeni nesle uymayan bir tarza sahip olduğu rahatlıkla söylenebiliyordu. Mekanların Resident Evil'a has görünümü, düşmanların eski biyolojik silahları andıracak cinsten olması ve eski serilerde tattığımız o bilindik "acaba?" duygusu tam da bize, kendisinin orijinal bir Resident Evil olduğunu söylüyordu.
Oyun İçi Ekran Görüntüleri
Minimum Sistem Gereksinimleri;
OS: Windows® XP
CPU :Intel® Core™ 2 Duo 2.4Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
RAM :2 GB RAM
VIDEO:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD3850 or better
DX®: 9.0c
HDD: 8 GB HD space
Sound: DirectSound supported with DirectX9.0c or better
Oyun İçinden Videolar