QuantumHero
Banlanmış Üye
Savaş fonksiyon tuşların kullanımı
Savaş esnasında kullanılan fonksiyon tuşlarını, menu tuşlarını ve diğer bilgi bölmelerini detaylı bir şekilde anlatıyorum.
1.Kontrol Paneli
> Savaş esnasında karakteriniz paneller yüzünden göremediğiniz bir yerde olduğunda bu butona basarak panelleri saydamlaştırabilirsiniz.
> Savaş sırasında uçarak pozisyonunuzu değiştirmeyi sağlar ( 2 elde bir açılır )
> Destek özelliği. Eğer bir kalkanınız ya da melek armağanınız bulunuyorsa buradan kullanabilirsiniz ( 2 elde bir açılır)
> Derece, isabetli bir atış yapabilmeniz için gereken önemli bir unsurdur.
> Atışınızın ne kadar ileri gideceğini ayarlayabilirsiniz.
2.Destek Aksesuar Paneli
> Oyun esnasında buradaki 3 yuvaya çeşitli aksesuarlar yerleştirerek avantaj elde edebilirsiniz. Kısayolları Z, X ve C dir. Aksuarlara oyuncu bekleme odasında sol tarafta ulaşabilirsiniz.
3.Menü Paneli, Güç ve Pow değeri
> Pow degeriniz % 100 e ulaştığında skillerinizle beraber kullanarak rakiba daha fazla hasar verebilirsiniz.
> Güç değeri, Sizin ne kadar yürüyebileceğinizi yada aksesuar kullanabilmek için ne kadar gücünüzün kaldığını gösterir
> Kalan canınızı görebilirsiniz
> Savaş esnasında olsanız bile arkadaş listenize ulaşabilmenizi sağlar.
> Smiley yani ifade kullanmak için bu butonu kullanabilirsiniz.
> Müzik ve Oyun ses efekti ayarlarına, görünüm ve fonksiyon ayarlarına ulaşabilirsiniz.
> Hızlı chat butonu
> Oyundan çıkış butonu
4. Ana Aksesuar Paneli
Vereceğiniz hasarı bu aksesuarları seçerek destekleyebilirsiniz.
5. Rüzgar Gücü Değeri
Rüzgar gücü, tahmin ettiğiniz hesaplamanın hüsrana uğramasında 1. Faktördür.
6. Kalan Zaman Bölmesi
Burada oyuncuğunun oynaması için 3 saniyesi kaldığı görülüyor.
Savaş esnasında kullanılan fonksiyon tuşlarını, menu tuşlarını ve diğer bilgi bölmelerini detaylı bir şekilde anlatıyorum.
1.Kontrol Paneli
2.Destek Aksesuar Paneli
3.Menü Paneli, Güç ve Pow değeri
4. Ana Aksesuar Paneli
Vereceğiniz hasarı bu aksesuarları seçerek destekleyebilirsiniz.
5. Rüzgar Gücü Değeri
Rüzgar gücü, tahmin ettiğiniz hesaplamanın hüsrana uğramasında 1. Faktördür.
6. Kalan Zaman Bölmesi
Burada oyuncuğunun oynaması için 3 saniyesi kaldığı görülüyor.