IMLEGEND
Aileden
Genel (Advanced) Statlar
Karakterin hasarını arttırırlar. Ayrıca Temel starlar birbiriyle ilişkili değildir.
Bu konu içerisinde tüm statlar hakkında ihtiyacını olan bilgileri bulabilirsiniz.
Konu içerisinde CTRL+F komutu ile arama yapabilirsiniz.
1.Genel Statlar
Strength(STR) - Geliştirir Base(Temel) Hasarı
Valor - Geliştirir Bonus Hasarı
Luck(Şans) - Geliştirir Critical(Kritik) Hasarı
Spirit - Geliştirir Impulse(Darbe) Hasarı
1.1 Strength(STR)
Kendi arttıkça maksimum ulaşılan Base(Temel) hasarı arttırır.
1.1.1 Arttırmanın Yolları
Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için Sparks of Balance kullanın
1.1.3 Hesaplanma Yöntemi
Base(Temel) Damage = Skill Damage + Might + Strength
Overall(Toplam) Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
1.2 Valor
Bonus hasarınızı etkiler.Eğer karşınızdakinin yüksek bir sağlığa sahip ise artar.
1.2.1 Arttırmanın Yolları
Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.
1.2.2 Hesaplanma Yöntemi
Bonus Damage = Valor * 0.2
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
1.3 Luck(Şans)
Kritik hasarınızı etkiler.
1.3.1 Arttırmanın Yolları
Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.
1.3.2 Hesaplanma Yöntemi
Critical Damage = Luck * 2/3
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
1.4 Spirit
İmpulse hasarınızı etkiler.
1.4.1 Arttırmanın Yolları
Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.
1.3.2 Hesaplanma Yöntemi
Impulse Damage = Spirit (unsure of further calculations)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
Temel (Base) Statlar
Bu statlar sırasıyla hasarı ve maksimum can havuzu ile ilgilidir.
Karakter geliştikçe artarlar.
2. Temel Statlar
Stamina
Might
2.1 Stamina
Karakterinizin maksimum can havuzuna bağlıdır.
Temel statlar ile ilgilidir
2.1.1 Arttırmanın Yolları
Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.
2.1.2 Hesaplanma Yöntemi
Şuan için bilinmiyor.
2.2 Might
Karakterinizin (Base) temel hasarı ile ilişkilidir.
2.2.1 Arttırmanın Yolları
Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için Sparks of Destruction kullanın.
Silah ve yüzük giyildiğinde de artar.
2.2.2 Hesaplanma Yöntemi
Base Damage = Skill Damage + Might + Strength
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
Özel (Special) Statlar
Karakterinizin ekipmanlarından etkilenen statlardır.
Followers( Takipçi ) ve adepts sayısından , yakın dövüş silahı ve Hasarından, attack hızı, Kritik vurma şansınız, gibi.
3. Özel Statlar
3.1 Combat Stats - Açıklama Henüz Yok
3.2 Defensive Stats - Açıklama Henüz Yok
3.3 Additional Stats - Açıklama Henüz Yok
3.4 Proficiency
3.5 Leadership
3.6 Critical Chance
3.7 Discharge Recovery
3.8 Accuracy
3.9 Temper
3.4 Proficiency
Karakterinizi daha güçlü ekipmanlarla donatmak için gerekli olan yeterlilik puanıdır.
3.4.1 Arttırmanın Yolları
Atlas İçerisinde ki bazı noktalarda Proficiency yükseltebileceğiniz alanlar vardır.
3.5 Leadership
Maksimum sayıda tapınak oyuncusuna ulaşmanız için gereken stattır.
3.6 Critical Chance
Kritik şans luck ile kritik hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.
3.6.1 Hesaplanma Yöntemi
Critical % = (Unknown)
Critical Damage = Luck * 2/3
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
3.7 Discharge Recovery
Discharge, Recovery Spirirt ile İmpulse hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.
3.7.1 Hesaplanma Yöntemi
Discharge Recovery % = (Unknown)
Impulse Damage = Spirit (Rest of calculation Unknown)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + İmpulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
3.8 Accuracy
Accuracy, Spirirt ile İmpulse hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.
3.8.1 Hesaplanma Yöntemi
Accuracy % = (Unknown)
Base Damage = Strength + Might (Rest of calculation Unknown)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur
3.9 Temper
Temper,Valor ile Bonus hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.
3.9.1 Hesaplanma Yöntemi
Temper % = (Unknown)
Bonus Damage = Valor (Rest of calculation Unknown)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse DamageEtki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur.
Bazı kelimeler RPG terim anlamı olduğu için Türkçeye çevirilmemiştir.
Ayrıca bu durum terimlerin oyun içerisinde ki yerlerini saptamaya kolaylık sağlayacaktır.