• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

StarCraft 2 Orbital Command Açılışı Rehberi - StarCraft II

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

Orbital Command Açılışı


Genel Bakış

Orbital Command açılışı tüm eşleşmeler için standart bir açılıştır. Bu açılış Terran oyuncusunun istediği herhangi bir stratejiye yönelmesini sağlayabilir.

Amaç


Orbital Command açılışının genel amacı olabildiğince hızlı Orbital Command elde etmek ve MULE’lar ile ekonominizi güçlendirip gazlara ve barakalara geçebilmektir. Bu şekilde bir Terran’ın gerçekleştirebileceği herhangi bir oyun stilini uygulayabilirsiniz.

Temel İnşa Sırası

  • 10/11 – Supply Depot (1)
  • 12/19 – Barracks (1)
  • 13/19 – Refinery (1)
  • 15/19 – Marine (1)
  • 15/19 – Orbital Command Upgrade
  • 16/19 – Supply Depot (2)
Not:

İlk barakanız bitmeden rakibi kontrol amaçlı SCV yollamalısınız.

Uyarlamalar


– Factory ya da Starport üniteleri üzerinden gitmeyi düşünüyorsanız 2 Refinery, Barracks oyunu düşünüyorsanız 1 Refinery ile açılmanız uygun olacaktır.

– Rakip ordudan endişe duyuyorsanız 2 Barracks ve birkaç Bunker ekleyebilirsiniz.


Varyasyonlar


  • 12 Gaz 13 Barracks 16 OC/Fac Açılışı
Bu açılışda gazınızı Barracks’ınızdan önce almanız gerektir. Böylelikle Barracks’ınız biter bitmez Factory’e geçebilirsiniz. Bu strateji genel olarak TvT oyunlarında Mech Stili uygulamak isteyen oyuncular için uygundur.

  • 15 Gas 19 CC 22 Factory – Geç Gaz, Factory ve Hızlı Üs Açılışı
Bu varyasyon ilk Factory’nizden önce hızlıca Command Center inşa etmenizi sağlar.

  • 13 Barracks – Gazsız Üs Açılışı
Bu varyasyonda Command Center’ınızın hemen ardından Supply Depot’unuzu atmanız gerekir ve 4-5 Barracks Marine baskısı, 3 Orbital Command gibi gelişmelere uygundur.

  • 14 CC
İki Orbital Command’in de aynı anda bitmesini sağlayan bu açılış, Factory’sini göreceli olarak normal bir 1/1/1 stratejisindeki Factory ile aynı zamanda tamamlar ancak getirdiği ekonomik üstünlükten dolayı ekstra Barracks ekleyebilme şansı verir.
 
Geri
Üst