IMLEGEND
Aileden
Cermen Askerleri - Genel Bakış
Tüm askerler kışla yada ahırda eğitilebilirler. Eğitimleri önceki versiyonlara göre T3.5'da %20 daha hızlıdır.
Askerler - Tokmak Sallayan
Araştırma Önkoşulu: Yok
Eğitim Önkoşulu: Kışla
Travian'ın eğitimi en ucuz askeri birimidir. Tokmak sallayanlar çok çabuk eğitilen orta düzey saldırı birimleridir ve yağmalamada çok iyidirler. Ancak savunmaları çok kötüdür. Atlı birliklerin saldırılarına karşı büyük hüsrana uğrarlar.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]/[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]95[/TD]
[TD]75[/TD]
[TD]40[/TD]
[TD]40[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]0:12:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 7 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]60 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Mızrakçı
Araştırma Önkoşulu: Akademi seviye 1, Kışla seviye 3
Eğitim Önkoşulu: Kışla
Cermen orduları içerisinde savunma Mızrakçı'dan sorulur. Mızrakçı özellikle süvari birliklerine karşı mızrağı sayesinde savunmada çok etkili bir birimdir.
Ancak saldırıda kullanılmaları çok yanlıştır. Saldırı kabiliyetleri çok düşük olduğundan savaş büyük hüsranla kaybedilebilir.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]970[/TD]
[TD]380[/TD]
[TD]880[/TD]
[TD]400[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]1:26:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]145[/TD]
[TD]70[/TD]
[TD]85[/TD]
[TD]40[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]0:18:40[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 7 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]40 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Balta Sallayan
Araştırma Önkoşulu: Akademi seviye 3, Silah dökümhanesi seviye 1
Eğitim Önkoşulu: Kışla
Cermenlerin en güçlü piyade saldırı birimidir. Saldırıda güçlü, savunmada orta düzey bir güce sahip olmalarına karşın, yavaş ve pahalıdırlar.
Askerler - Casus
Araştırma Önkoşulu: Akademi seviye 1, Merkez Binası seviye 5
Eğitim Önkoşulu: Kışla
Casus düşmanın hammadde bina ve asker bilgilerini çalar. Atlı değildir yaya birimidir. Bu yüzden Roma Equites Legati ve Galyalı Gözetçisi'nden daha yavaştır.
Gözetlediğiniz köyde eğer hiç casus birimi yoksa, yaptığınız bu gözetlemeden düşmanın haberi olmaz.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]1060[/TD]
[TD]500[/TD]
[TD]600[/TD]
[TD]460[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]1:26:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]160[/TD]
[TD]100[/TD]
[TD]50[/TD]
[TD]50[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]0:18:40[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 9 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]0 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Paladin
Araştırma Önkoşulu: Akademi seviye 5, Ahır seviye 3
Eğitim Önkoşulu: Ahır
Paladin kalın ve ağır zırhı sayesinde iyi bir defans askeridir. Özellikle düşman piyadeleri onun ağır zırhını geçmekte zorlanırlar. Saldırı gücü, savunma gücüne kıyasla daha azdır ve hızıda diğer atlı askerlere kıyasla daha azdır. Buna rağmen cermenlerin en hızlı askeridir. Taşıma kapasitesininde ırkındaki askerlere göre iyi olması onu yağmada öne çıkarabilir. Ancak eğitilmesi ise pahalıdır ve uzun sürer.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]2320[/TD]
[TD]1180[/TD]
[TD]2520[/TD]
[TD]610[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]2:30:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]370[/TD]
[TD]270[/TD]
[TD]290[/TD]
[TD]75[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]0:40:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 10 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]110 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Toyton
Araştırma Önkoşulu: Akademi seviye 15, Ahır seviye 10
Eğitim Önkoşulu: Ahır
Toyton düşmanlarına korkutabilen usta bir savaşçıdır. Düşman savunmasını özelliklede süvarilere karşı olan gücü ile bozguna uğratabilecek güçtedir. Ancak eğitimi pahalıdır ve uzun sürer.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]2800[/TD]
[TD]2160[/TD]
[TD]4040[/TD]
[TD]640[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]2:58:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]450[/TD]
[TD]515[/TD]
[TD]480[/TD]
[TD]80[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]0:49:20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 9 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]80 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Koçbaşı (Cermen)
Araştırma Önkoşulu: Akademi seviye 10, Tamirhane seviye 1
Eğitim Önkoşulu: Tamirhane
Koçbaşı, sefere çıkan askerler için iyi bir partnerdir. Saldırılan köyü çevreleyen duvarları yıkarak, saldırıdaki askerlerinizin düşman savunmasını aşmasını kolaylaştırır.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]6100[/TD]
[TD]1300[/TD]
[TD]3000[/TD]
[TD]580[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]4:00:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]1000[/TD]
[TD]300[/TD]
[TD]350[/TD]
[TD]70[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]1:10:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 4 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]0 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Mancınık
Araştırma Önkoşulu: Tamirhane seviye 10, Akademi seviye 15
Eğitim Önkoşulu: Tamirhane
Mancınıklar çok iyi uzun mesafe birlikleridir. Ağır olmalarının yanında zayıf olmalarıda dezavantajlarıdır. Bu yüzden mutlaka yaya ve atlı birliklerle saldırıya yollanmalıdır.
Askeri Üs'ün seviyesi yükseldikçe daha düzgün atışlar yapılır ve mancınık nişangâhından daha fazla hedef seçmeniz mümkün olur. Seviye 10'dan yüksek Askeri Üs binası mancınıklarınızın Sığınak, Taşçı ve Tuzakçı haricinde tüm binaları hedef almasını sağlar.
İPUCU: Mancınık rastgele atış ile Sığınak, Tuzakçı ve Taşçı binalarını da vurabilir.
Seviye 20 Askeri Üs iki binaya birden nişan alabilir. Fakat bunun için tek seferde en az 20 mancınığın saldırıya yollanması gerekir.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]5500[/TD]
[TD]4900[/TD]
[TD]5000[/TD]
[TD]520[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]8:00:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]900[/TD]
[TD]1200[/TD]
[TD]600[/TD]
[TD]60[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]2:30:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 3 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]0 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Reis
Araştırma Önkoşulu: Askeri Üs seviye 5, Akademi seviye 20
Eğitim Önkoşulu: Köşk/Saray seviye 10/(15)/20
Reis cermen halkının lideridir. İkna kabiliyeti yüksektir ve iyi bir konuşmacıdır. Birincil hedefi başka köylerin halklarıyla konuşarak bu köyeleri kendi nüfusuna ve köyleri arasına katmaktır.
Bir köy halkı ile her konuştuğunda o köyün sadakati belli oranlarda düşer ve devamında o köy reisin emri altına girerek elinize geçer.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]18250[/TD]
[TD]13500[/TD]
[TD]20400[/TD]
[TD]16480[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]5:23:45[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]35500[/TD]
[TD]26600[/TD]
[TD]25000[/TD]
[TD]27200[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]19:35:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 4 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]0 Hammadde[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Askerler - Göçmen (Cermen)
Araştırma Önkoşulu: Yok
Eğitim Önkoşulu: Köşk/Saray seviye 10/(15)/20
Göçmenler istekli, becerikli köylülerden oluşur. Yeni köyler kurarak kabilenizi genişletirler.
Yolculuk uzun ve yeni köy kurmak zor olduğundan üç göçmen beraber hareket eder. Ayrıca yeni köyünüzü kurarken kullanacakları 750'şer hammaddeyi de yanlarında götürürler.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Araştırma[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]/[/TD]
[TD]/[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eğitim[/TD]
[TD]7200[/TD]
[TD]5500[/TD]
[TD]5800[/TD]
[TD]6500[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]8:36:40[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hız[/TD]
[TD="colspan: 6"]Saatte 5 sektör[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Taşıma Kapasitesi[/TD]
[TD="colspan: 6"]3000 Hammadde
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]