World of Tanks oyunu yapısı itibari ile server side calculating yani oyun içerisindeki matematiksel hesaplamaları tamamen server tarafında yapmaktadır.
Yani bu demektir ki, düşman tankının size ne zaman görünür olabileceğini, sizin attığınız merminin ne kadar hasar vereceği, sizin ne zaman silahınızın yeniden doldurulacağı gibi bilgiler sizlerin oyun arayüzünüze server tarafından gönderilir.
Bir diğer örnek olarak ateş etmek için mausunuzun tuşuna bastığınızda servera gönderdiğiniz veri sonrasında sizin tankınızın özelliklerine göre ne zaman tekrar doldurulacağı bilgisi size server tarafından gönderilir.
Bu gibi sebeplerden dolayı World of Tanks oyununda klasik tarzda hileler yapmak mümkün değildir.
Yani bu demektir ki, düşman tankının size ne zaman görünür olabileceğini, sizin attığınız merminin ne kadar hasar vereceği, sizin ne zaman silahınızın yeniden doldurulacağı gibi bilgiler sizlerin oyun arayüzünüze server tarafından gönderilir.
Bir diğer örnek olarak ateş etmek için mausunuzun tuşuna bastığınızda servera gönderdiğiniz veri sonrasında sizin tankınızın özelliklerine göre ne zaman tekrar doldurulacağı bilgisi size server tarafından gönderilir.
Bu gibi sebeplerden dolayı World of Tanks oyununda klasik tarzda hileler yapmak mümkün değildir.
Yapılan tek hile eskiden arty tracerlarından faydalanılarak düşman topçusunun yerini tam olarak gösteren oyun sistem dosyaları modifikasyonu idi ancak wargaming bunun önlemini aldı ve düşman mermi izlerinin görünümünü kapattı.
Bu sayede bu tür bir hile yapılabilmesinin önüne geçmiş oldu. Oyun içerisinde yüksek avantaj sağlayabilecek tek hile sanırım oyun serverlarının hacklenmesi ve orada yapılacak değişiklikler olabilir.
Bunuda yapabilecek düzeyde bilgi sahibi bir insan bu kadar basit birşey emeğini ve bilgisini boşa harcamaz.
Sonuç olarak world of tanks oyununda anti hile aracı olmamasıda oyunun temelinde hilelere müsade etmeyecek bir yapıda olmasından dolayıdır.
Son olarak tavsiye hile hurda ile uğraşmayıp bu güzel oyunun keyfini çıkarmaya çalışmanız.