TheKnightElf
Aileden
Güç: Bonus Hasarı arttırır.
Savunma: Yaşam enerjisini artırır yetenek puanı başına 300 / Rakiplerin Bonus İsabet Şansını azaltır.
Beceriklilik: Bonus İsabet Şansınızı arttırır / İnsan avında etkilidir.
Dayanıklılık: Rakiplerin Bonus Hasar özelliğini azaltır / Yaşam enerjisi yenilenmesini her yetenek puanı başına saatte 125 arttırır.
Karizma: Aktif kabiliyetlerin(sadece dövüş raundlarında aktif olan kabiliyetlerdir) tetiklenmesi için şansı arttırır (Özel fırsat) / Rakiplerin aktif kabiliyet tetiklenme özel fıtsat şansını azaltır / İnsan avında etkilidir.
Yetenekleriniz rakiplerin hangi yeteneklerine karşı hareket halinde olur?
Güç Vs. Dayanıklılık (Hasar verme)
Beceriklilik Vs. Savunma (İsabet Şansı yükseltme)
Karizma Vs. Karizma (Kabiliyet Tetiklenmesi şansını yükseltme)
Daha çok Bonus Hasar için o kadar daha çok Güç Yeteneğinizi eğitmeniz gerekmektedir.
Dayanıklılık, Savunma ve Karizma sırası ile Bonus Hasar miktarını belirler, Bonus İsabet Şansını belirler, ve aktif Yetenek tetiklemesini etkiler, aynı zamanda rakiplerin özelliklerni de azaltıcı etkiler. Dolayısı ile Yetenek puanları rakibinizin şansını azaltırken sizin şansınızı arttırır.
Her atlanan kademede +20 Faliyet puanı hesabınıza aktarılır.